OlafG Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Ingen som har lirt av seg noe annet enn generelle svar før de fikk nødvendige data, så plz. Troll somewhere else. Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Rapporter innleggene, så fjernes de, ikke værre enn det. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Rapporter innleggene, så fjernes de, ikke værre enn det. Tja. Dette er internett og det finnes mange grinebitere som er tøffere bak tastaturet her, så jeg tenker jeg lar innleggene stå, bare for å vise at det er mange som er flinke til å drite seg ut. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Har ikke fått laget noe logg enda, men prøver når jeg har fri på de kommende helligdagene. Prøvde å være ganske strict med kosten, men var i et bursdagsselskap på lørdag og ble litt drittmat, men lå fortsatt i underskudd den dagen. Var på vekten i dag(en uke siden sist) og den viste en kilo mindre, så det er tydeligvis litt fremgang. Så nå er det bare å stå på videre! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Har absolutt ingen gode grunner til å ikke ha laget logg, men jeg står på enda. På min ukentlige weigh-in tidligere i dag sto det 121.00! Så det går iallefall riktig vei! Har også kommet videre fra første fase i flygelederopptaket, så nå har jeg bare enda bedre grunn til å stå på! 1 Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Du startet på over 130kg, var det så? Gratulerer med opptak og fremgang Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Det var der det var for ca. et år siden ja, siden det har innsatsen min vært litt opp og ned, men nå gidder jeg ikke å surre mer. Har litt lyst til å prøve P90X, noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå