Qwseyvnd Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hei. Bare hyggelig. Garanterer dere Flight Simulator 2002 funger under Redhat9 med: winex3 wine NVIDIA-driver Har testet: Mafia, MaxPayne, FS98, Battlefield 1942 (skal teste). De funker perfekt. Må jeg installere FS2002 forhånd til FAT32, og linux leser den og kjører eller installere med winex3 og kjører FS2002 installasjon. Har linux like fint grafikk som windows under winex3? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Ingen som svarer??? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Nå stiller jo Flightsimulator ganske heftige krav til maskinvare. Det må da gå ufattelig treigt med winex?! Hvor rask framerate får du og hva slags maskin har du? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Nå stiller jo Flightsimulator ganske heftige krav til maskinvare. Det må da gå ufattelig treigt med winex?! Hvor rask framerate får du og hva slags maskin har du? Har ikke testet FS2002 på linux, bare på windows XP, der får jeg 30 FPS, Thomas har test på linux der får han 60!, en medlem i simflight påstår han får 120 FPS på fullt instillinger, i windows får han 30 fps på halv instillinger. DERFOR vil jeg ha FS2002! Maskin min: ABIT IC7 Intel P4 2,4 GHz 533 MHz FSB ASUS GeForce4 Ti4400 2x 256mb DDR266 WD 80GB 8mb cache 360w strømforsyning 1 Titan vifte 2500rpm og 1 papst vifte og 1 chieftecs sidedørvifte Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Siden Thomas tydeligvis har erfaring med Flightsim 2000 burde du kanskje sende ham en pm? Han kan sikkert gi deg svar på spørsmålene dine. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 hmmm...jeg minnes den tråden til Thomas. Jeg tror du vil bli skuffa. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Du kan jo ta og sjekke med WineX-folkene før du poster her. Ser ikke ut til at det funker, nei. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Nå har jeg skrev: winex3 fs2002.exe i FS2002_PRO mappen, der står feilmeldinge,: disk are not enough til å fly. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg er en aktiv "flight-simmer" og ser nå frem til den nye FS2004. Har lest flere artikler om vellykkede forsøk ved å kjøre FS2002 gjennom WineX under RedHat. Jeg kan avkrefte at det er spesielt grafikkrevende da jeg glatt kjørte det på en gammel bærbar fra 1999 med et 8 MB kompakt-skjermkort fra ATI. Dette spørsmålet kan være lurt å stille i "FlightSim.no"-forumet. Norges største møteplass for virtuelle piloter og flyinteresserte. www.flightsim.no Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 ER det VIRKELIG morro å sitte å se på noen bokser som beveger seg seint over skjermen? Har prøvd dette flightsim jeg også, men jeg kjeda meg hakk i hjel. Var morro i starten, men utrolig kjedelig etter litt. Unnskyld for å være så offtopic. - Men ellers så har jeg vansker med å tro at et spill som er laget for Windows kjører bedre med WineX :S Lenke til kommentar
gspr Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 ER det VIRKELIG morro å sitte å se på noen bokser som beveger seg seint over skjermen? Har prøvd dette flightsim jeg også, men jeg kjeda meg hakk i hjel. Var morro i starten, men utrolig kjedelig etter litt. Det er knallgøy! Beste produktet som er kommet fra Redmond etter Notepad jo! Finnes jo knapt gode flykrigsspill lenger (IL-2 Sturmovik og F/A-18 var vel de siste gode), og da får man ty til det nest beste; sivil flyging. Offtopic, jeg vet. Og i tillegg er meninger personlige... men men. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 FlightGear er en super flightsim som er kjappere og mindre krevende enn FS selv om den har like god/bedre grafikk Når den i tillegg er gratis, som 99,9999% av alle andre linuxprogrammer, ser jeg ingen grunn til å emulere et rådyrt, treigt og kommersielt spill MarcelSB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå