Dinosauromann Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Kjøpte et Beyerdynamic DT770 Pro i starten av året. En dag begynte lyden i den venstre klokka å forsvinne. Lur som jeg var åpna jeg klokka og sjekka med multimeter om kabelen var i orden. Det var den, så sendte det inn for garanti/reklamasjon. Fikk høre fra de som tar seg av beyerdynamic-returer i norge, Siv. ing Njål Hansson, at garantien ikke gjaldt siden det var åpnet. (Hva de faktisk gjorde vet jeg ikke, headsettet er på vei tilbake nå, så får se om jeg får ei regning eller ikke.) Grunnen til at lyden var borte var at "diaphragmen" hadde hoppet ut av sporet, som normalt ville være forårsaket av å spille veldig høyt. (Noe jeg absolutt ikke har gjort, har ikke hodetelefonforsterker, så kan ikke se at jeg i det hele tatt kunne klart å spille så høyt.) Har fått inntrykket at delene i headsettet skal være utbyttbare og at å åpne klokkene (rørte ikke selve greiene elementene sitter inni) ikke burde ødelegge garanti/reklamasjon. Lurer på hva som er riktig her, burde reklamasjon/garanti gjelde eller ikke? Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Oppdatering: Hvis noen lurer. Har ikke fått noen regning, så antar at det gikk på garanti eller reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå