OlaTK Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Det er 1 år, 2 mnd, 16 dager, 14 timer, 35 minutter og 23 sekunder til jeg flytter hjemmefra. Men jeg er ikke så keen på å flytte hjemmefra...eh... ikke keen på å flytte hjemmefra og du rekner på sekundet når du skal flytte Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Det er 1 år, 2 mnd, 16 dager, 14 timer, 35 minutter og 23 sekunder til jeg flytter hjemmefra. Men jeg er ikke så keen på å flytte hjemmefra...eh... ikke keen på å flytte hjemmefra og du rekner på sekundet når du skal flytte Hihihohohehe 8) Lenke til kommentar
umy Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 du sitter for mye foran pcn.. skal du ikke skaffe deg jobb snart? du gjør aldri noe her i huset har du aldri lekser? du liker ikkeno av maten vi serverer du nå er det lenge siden du trente HVOR HAR DU VERT MED BILEN VÅR? nå syns jeg du skal være med mora di å luke i hagen ------------- ja, jeg er 18 år og gleder meg hardt til brodern flytter ut (et par uker), for da får jeg hele kjellerleiligheten for meg selv!!! IKKENO MER MAS!! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Slipper å bli passet så godt på, men har en mega-ulempe: Ikke NOE nett! Er det ikke mulig å kjøpe? WTF?! :o Snakket om det med han jeg skal leie hybel til, men han trodde ikke at det var mulig,det var ikke engang vanlig hustelefon i huset! Men, jeg og noen venner leter nå desp. etter leilighet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå