Gå til innhold

JEG gleder meg til jeg flytter hjemmefra!

b-real

Anbefalte innlegg

FY SATEN JEG GLEDERMEG!

De MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bry seg med hvær ENSTE LILLE JÆVLA TING JEG GJØR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ønsker de dro bort for en LAAAAAAANG periode å aldri kom tilbake

ok..ikke aldri...men noe der i den duren

:grumpy::grumpy::grumpy::grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JA, det hadde vært artig å flyettet hjemmefra, men idé man gjør det stopper "få-gratis-penger-av-mamma"....

Det er jo litt negativt. Dessuten koster det penger å kjøpe hus/hybel... Veldig dyrt. Attpåtil kommer tlf-, vann-, strøm-regninger+++.

Man må ta opp lån, og brått så er man i pengekrise. Huff. Tror ikke det er så artig å bo for seg selv... :roll: Eller kanskje? :shrug:

Lenke til kommentar

Har sine ulemper å både bo hjemme, og å bo for seg selv.

Jeg fikk aldri den valgmuligheten, jeg... men kunne jeg velge, ville jeg nok bodd hjemme lenger...

Ikke ønsk at foreldrene dine drar langt av gårde for så og ikke komme tilbake igjen. Det er noe du sier nå, men mener du det virkelig innerst inne?

Lenke til kommentar
:lol: Må si at det er sjef å bo alene. Jeg har jobbet og tjent mine egne penger siden jeg var 15, så mye lommepenger siden da har det ikke blitt. Men hey jeg er jo aksjeeier i familie selskapet, å det er jo verd en del. Får jo litt utbytte hvert år. Det er greit det.
Lenke til kommentar

Gleder meg til jeg "flytter" hjemmefra jeg også nå. Flytter på hybel nå i august, fy søren det skal bli deilig! Slipper alt mas.. Slipper å bli passet så godt på, men har en mega-ulempe: Ikke NOE nett!

Regner med at det er noen maskiner på skolen, men det blir jo langt ifra det samme.. :cry:

Lenke til kommentar

Det ER rimelig lavt. Etter hva jeg har sett ligger snittalder på omtrent 17år. FInnes jo mange personer som er over 20 (og noen er over 60..) og noen er 14-15 (Dem er det mange av)

Selv frister det ikke og flytte hjemmeifra. Men jeg må betale leie hjemme når jeg får meg jobb da. Så jeg tjener ikke noe spess på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...