andrvas Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Hei, dersom jeg ber Altibox/Lyse sette hjemmesentralen i bridgemodus, hva skjer med TV-dekoderne og "telefonutgangen" som er tilkoblet hjemmesentralen? Må kablene flyttes over til ruteren som jeg planlegger å bruke (Asus RT-N56U)? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har store problemer med å få den nye ruteren til å fungere skikkelig - vil ha 802.11n nå som vi har fått 40 Mbit, samt kunne "åpne porter" Endret 11. april 2011 av andrvas Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 TV/Telefoni skal fremdeles kobles på hjemmesentralen. Er bare pcen din som skal kobles på routeren dersom du får hjemmesentral i bridgemodus Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Det blir slik i bridge mode: Utgang1: TV Utgang2: TV Utgang3: Internett Utgang4: Ikke i bruk Ikke bridge mode: Utgang1: TV Utgang2: TV Utgang3: TV Utgang4: Internett Endret 11. april 2011 av Skroll Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 ^^Det varierer litt med hvilken type hjemmesentral som blir brukt mener jeg. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Det gikk som smurt! Herlig med 40 Mbit internett via trådløs, pluss mye bedre konfigurasjonsmuligheter Endret 13. april 2011 av andrvas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå