Ghostrider Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg skal skifte ut CPU fra P4 2.66GHz/533MHz til en Celeron 2.0GHz/400Mhz i maskin, og er rimelig fornøyd med installasjonen jeg har idag. Er det nødvendig å reinstallere Windows XP? Er det noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Mener dette ikke skal være noe problem, så lenge det bare er prosessoren så vil nok windowsen registrere det og event. fåreta nødvendige omstillinger. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 det var jo litt av en oppgradering, må jeg si. men, nei, du trenger ikke å reinnstallere os'et. hovedkort er vel det eneste som krever det. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 det var jo litt av en oppgradering, må jeg si. men, nei, du trenger ikke å reinnstallere os'et. hovedkort er vel det eneste som krever det. Må få flisespikke litt. Bytte av hovedkort krever ikke reinnstalasjon av os, men det annbefales på det sterkeste hvis man ikke ønsker masse tull. Bytte av cpu er som du sier ikke noe problem. Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 det var jo litt av en oppgradering, må jeg si. men, nei, du trenger ikke å reinnstallere os'et. hovedkort er vel det eneste som krever det. Hehe, dama skal ha PC til surfing/mail ++ så da tar jeg en liten "nedgradering" Men installasjonen er såpass bra at ikke jeg vil reinstallere alt. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 det var jo litt av en oppgradering, må jeg si. men, nei, du trenger ikke å reinnstallere os'et. hovedkort er vel det eneste som krever det. Hehe, dama skal ha PC til surfing/mail ++ så da tar jeg en liten "nedgradering" Men installasjonen er såpass bra at ikke jeg vil reinstallere alt. Hehe, 2.0 duger jo i lange baner for slike bruksområder.... holder lenge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå