Ronny#1 Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Ja, får samme resultat i begge variantene. Installerer i terminal osv...alt ser helt fint ut. Restarter maskinen, så laster den halvveis og stopper...skjerm svart. Jo, den er lite kjent denne distroen, men er jo rimelig fersk også. Kom vel i januar, tror jeg det var. Men den bygger jo på Ubuntu 10.10, og eneste forskjellen som jeg kan SE er det panelet i bunnen, og at det meste man trenger er lagt inn fra før. En 10.10 med annet skall bare? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Da gir jeg offisielt opp Linux med min kombo hk/skjermkort. OS klarer ikke detektere analog lydutgang, kun de digitale(finnes ingen driver fra ASUS ) Helt klin umulig å legge in skjerm-driver på mitt Ati HD 5750, og driverpakken jeg kan laste ned via OS er ikke i nærheten av å holde mål. Sånn ble det, men 2 dagers frustrasjon er ihvertfall over Takk til Jorek og Sokkalf for å prøve å hjelpe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Prøvd en annen distribusjon? Kan være at den du har valgt stikker kjepper i hjulene for deg. Gi ubuntu et raskt forsøk. Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Ikke noe problem! Men jeg ville gjort som Lycantrophe sier, og testa Ubuntu. Du har jo liksom ikke så mye å tape på det! Endret 11. april 2011 av Jorek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå