Konnis Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hei! Jeg skal bestille ny pc fra dustinhome.no og trenger raske svar! Jeg er under 18 år, og de sier selv man må være myndig for å bestille. Jeg har Nordea Visa Electron med kortnummer som funker å bruke mange steder på nettet (men ikke alle), og må vite om jeg trenger faren min til å bestille for meg før jeg plasserer ordren. Noen som vet? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Neida bare bestill i vei Ingen problem Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Bestilte nå. Ser ut som at det gikk gjennom. Da blir det PC! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Selvfølgelig går det igjennom ! Hvordan skulle de sjekket hvor gammel du var da ? Brukte selv paypal konto når jeg var under 18 år, selv om det ikke var lov, samme med QXL konto cdon.com konto og kan bare fortsette å remse opp men det gidder jeg ikke Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Tenkte at siden de nevnte man måtte være 18 og myndig, så måtte man i praksis ha "ekte" Visa. Visa Electron, som jeg har, fungerer å handle med noen steder på nettet, mens andre ikke. Det hadde vært litt kjipt om jeg hadde trykket "bekreft ordre", deretter ikke få mulighet til å betale med Visa Electron. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg brukte visa electron fra Nordea og fant ingen steder jeg ikke kunne bruke det på nett. Handlet fra over alt i verden Grunnen til at du "må" være 18 år er at de selger varer med 18 års aldersgrense der. Men som sagt ingen problemer å handle der uten at man er myndig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå