Gå til innhold

Kjøpe alt mulig PC, budsjett 10 000kr.

Gjest Slettet-GlDE6z

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Hei.

Nå har jeg hatt en Dell Inspiron 6400 i 7 år. Merker den tærer på årene, men den har vært en utrolig GOD PC!

Da har det seg slik at jeg søker en PC, det kan være bærbar eller stasjonær. Den kommer til å brukes til skype, redigering som sony vegas/final cut pro, og spill. Trenger ikke å dra spill i full grafikk men gjerne middels.

Jeg personlig har vurdert en MacBook Pro 13 tommer til nøyaktig 9990kr. Derimot finnes det sikkert bedre dataer til den prisen, og jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg på å finne det.

Hvis stasjonær så har jeg tastatur, mus og muligens skjerm.

Edit: Det er mulig jeg kan få budsjettet opp 1-2 tusen, men prøv å hold det rundt 10 000kr.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Takker for svar!

Den siste, hvis den greier å kjøre Call of duty, starcraft, BF3 og HoN i middels grafikk, så er jeg fornøyd!

Men ja, gjerne mer fokus på spill enn sony vegas, men redigeringen er viktig og.

Skal se litt mer på alle oppsettene med brødrene mine, så får vi se hva det blir. Blir hvertfall kjøp iløpet av neste uke :)

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Nok en gang leverer arni90 et flott oppsett! Hvis du går for dette blir du fornøyd og har mer enn nok kraft til alt du vil :o) Hvis du retter fokus mot spill så kan du spare inn noen hundrelapper ved å gå for i5-2500k framfor i7, da i7-en kun gir deg fordeler ifm videokonvertering og redigering, men nesten ingenting i spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Forslag til oppsett med skjerm og SSD til ca 10,200 kr

Denne kan dra en del spill, og vil være veldig sterk i videoredigering. Om du ønsker større fokus på psill enn Sony Vegas kan jeg sette opp noe annet.

EDIT: skriveleif

Ja jeg ønsker større fokus på spill. Men ikke utelukk redigering helt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Kan du sende meg linken til alle varene samlet? Blir nok kjøp etter litt diskutering med brødrene mine :)!

Tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...