Benbels Skrevet 10. april 2011 Rapporter Del Skrevet 10. april 2011 Hei! Det er sikkert tatt opp i andre tråder flere ganger før men siden priser endrer seg hele tiden så lager jeg en ny tråd. Det jeg lurer på er hvor er det billigste stedet å kjøpe renati. Nå tenker jeg både på internett og i butikk. (Oslo) Takker for svar! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. april 2011 Rapporter Del Skrevet 10. april 2011 Renati koster vel 199 kroner for to bokser uansett hvor du går. Har ingen spesifikke tips, men nærmest alle frisører i Bergen har denne prisen så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 10. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2011 Renati koster vel 199 kroner for to bokser uansett hvor du går. Har ingen spesifikke tips, men nærmest alle frisører i Bergen har denne prisen så vidt jeg vet. Seriøst? Sist gang jeg sjekka innom en frisør i oslo så kosta boksen 170,- elns. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. april 2011 Rapporter Del Skrevet 10. april 2011 blivakker.no F.eks Renati Rock hard koster for øyblikket 89 kr, men da er det max 3 i bestilling. Vanlig pris er 129. Butikkprisen er jo nærmere 200, så dette er shitbillig. Dog må du regne med frakt inn i prisen, derfor lønner det seg å bestille mange når man først kjøper. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2011 Rapporter Del Skrevet 10. april 2011 På Ebay og liknande frå utlandet blir nok det billigaste. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 11. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Jeg sjekka ut blivakker.no før jeg lagde denne tråden. Men når du skal kjøpe så blir det 90,- i frakt som gjør at det ikke blir så ekstremt billig alikevell. Sist jeg sjekka så solgte dem ikke Renati på ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå