Nerowulf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Har prøvd å lete litt etter filmer som har som historie at Nazi-Tyskland vant 2.verdenskrig. Men finner lite. Eneste jeg har funnet er Fatherland Noen som vet om flere? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) En slik film kunne nok vært spennende, men jeg tror ikke mange (flere) seriøse filmskapere vil ha nerver til å prøve seg på noe slikt på enda noen tiår. Inntil videre har vi jo Donald. http://www.youtube.com/watch?v=iumEGAUceDg Takk for tipset forresten, Fatherland virker interessant. Endret 10. april 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ikke 100% hva du spør etter, men denne filmen viser hva som ville skjedd hvis tyskerene hadde okkupert Storbritannia; It Happened Here (Det er en ganske bra film btw) Lenke til kommentar
modin Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hvis du liker å lese, så kan du jo lese Phillip Roths "The Ploth against America" hvor antisemitisten Charles Lindbergh (flyveresset) vinner valget i USA i stede for Roosvelt, og hele verdenshistorien går en helt annen vei... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jin-Roh: The Wolf Brigade. Svært bra japansk anime. Personlig elsker jeg denne filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå