HaxyQ Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Jeg har alltid brukt µTorrent, og når jeg laster ned er DL'en som regel på rundt 2MB/s, maksimalt 6MB/s. Jeg har aldri opplevd noen problem med dette, inntil i dag. Nå når jeg laster ned filer, så når den opp til rundt 1.1MB/s, og så får jeg beskjed "Disk overloaded 100%" nede i statusbaren, og DL'en knekker til ca 100KB/s, og så forsvinner beskjeden igjen. Hvorfor i all verden skjer dette? Har lest at det er fordi HDD'en ikke klarer å skrive like kjapt som jeg laster ned, men dette har aldri vært et problem før. Har også prøvd å knote med cache-settings'ene, blant annet satt "Override automatic cache..." til 100MB. Det funket en stund, men så kom "Disk overloaded" igjen. Noen som kan hjelpe? BTW: Jeg har prøvd å sette upload til maks 100KB/s, men det hjalp ikke. Disk-dedfragmeterte HDD'en også, samt kjørte CCleaner, men no luck.. Endret 10. april 2011 av HaxyQ Lenke til kommentar
slipten Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 prøvd å endre diskio.write_queue_size? Options -> Preferences -> Advanced Options diskio.write_queue_size endre til 8 ganger din hastighet i kilobytes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå