Gå til innhold

[Løst] Alt av points, våpen, prestige osv er borte i COD Black Ops.

Anbefalte innlegg

Jepp. Spilte COD i går og bestemte meg for å ta ut 1 av skjermkortene (har 2 stk i pc) til jeg får flere vifter i kabinettet. Skulle til å spille igjen men da var alt av prestige, points osv borte. Altså startet med blanke ark igjen. Men i Steam står det fortsatt hvor mye jeg har spilt osv. Har slettet og reinnstalert et par ganger til ingen nytte. Noen som kan hjelpe meg ut av denne knipen? :cry: Hadde jeg blitt evig takknemelig :D Utrolig kjedelig å skaffe alt på nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme greia skjedde meg også, eneste som sto igjen var playercard. Googla litt, fant ut at det mest sannsynlig kom av korrupt data, og at Treyarch IKKE kom til å fikse ranken tilbake.

Starta på nytt, og etter et par dager var den tilbake til normal. (Prestige 8 els).

Forøvrig, ble jeg likevel så forbannet at jeg knapt spiller spillet mer. Snakk om dårlig service!

Lenke til kommentar

Samme greia skjedde meg også, eneste som sto igjen var playercard. Googla litt, fant ut at det mest sannsynlig kom av korrupt data, og at Treyarch IKKE kom til å fikse ranken tilbake.

Starta på nytt, og etter et par dager var den tilbake til normal. (Prestige 8 els).

Forøvrig, ble jeg likevel så forbannet at jeg knapt spiller spillet mer. Snakk om dårlig service!

Så da får jeg prøve å spille litt å se hva som skjer. Så de ville ikke fikkse den tilbake til der du var nei. Skjønner ikke hvorfor. Det er sikkert ikke noe problem for dem å gjøre det. Vi får se. Takk for alle svar, morsomme og seriøse.

Endret av wassiboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...