Gå til innhold

Kamptråd CL: Manchester United - Chelsea FC

53 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

• Manchester United
      40
    • Chelsea
      13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem var det som sa at Liverpool (av alle) ikke hadde trengt Giggs? Var også en tulling som ville byttet han med Lucas på grunn av alder. Giggs driter i alder - det har han alltid gjort. Stjerne som 18-åring - stjerne som 37-åring.

Sovehest: Eg er ingen tulling din løk. Men ja, hvis alternativet var å stille med Giggs i 12 år eller Lucas i 12 år så er valget enkelt.

Lenke til kommentar

Sovehest: Eg er ingen tulling din løk. Men ja, hvis alternativet var å stille med Giggs i 12 år eller Lucas i 12 år så er valget enkelt.

I rusen over at Giggsy igjen viser magi, så er du en tulling som foretrekker middelmådig i 12 år, fremfor world class i 2.. =)

Lenke til kommentar

Utgangspunktet er omtrent den samme som det var før kampen. Scorer de to uten at vi scorer, er vi ute. Jeg tørr ikke å ta noe som helst på forskudd, spesielt ikke etter Bayern-kampen i fjor. Men selvfølgelig, det er alltid like herlig med ledelse.

Lenke til kommentar

I rusen over at Giggsy igjen viser magi, så er du en tulling som foretrekker middelmådig i 12 år, fremfor world class i 2.. =)

Men det er ikke et alternativ her :)

Men så vidt meg bekjent så var eg usikker angående lucas vs giggs, utelukkende fordi Lucas var så mye yngre. Sånn utenom det var det ingen diskusjon.

Men han andre løken mente at Giggs ikke ville styrke Liverpool sin midtbane. Det er en alvorlig syk mann.

Men samme fyren sa jo at eg var medgangssupporter..... Så lenge leve idiotien.

Nei nei Rio!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...