Gå til innhold

Kamptråd CL: Manchester United - Chelsea FC

53 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

• Manchester United
      40
    • Chelsea
      13

Anbefalte innlegg

Fullstendig lættis hvis Gibson starter og leverer en god kamp. Særlig mtp. hvor mye godt som har blitt skrevet om han på forumet her.

Hmmm... Ble litt usikker nå. Mener du å si at han har spilt bra leeeenge nå og all kritikk mot han har vært latterlig?

For eg mener bestemt at han har spilt et par tre gode kamper denne sesongen... Ikke mer.

Neida Jolits, men hvis det faktisk blir slik at han starter og spiller bra, så kan vel vi som har forsvart ham få gni det inn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig det bare er meg, men jeg tror ikke jeg har sett en eneste United-supporter på dette forumet som har talt Gibsons sak inntil for en par-tre uker siden. Kaaanskje såvidt Limbeck. Finnes vel de som hverken har nevnt han i positivt eller negativt ordlag da, og de vil vel ha sin del av kaka nå. :wee:

Lenke til kommentar

Fullstendig lættis hvis Gibson starter og leverer en god kamp. Særlig mtp. hvor mye godt som har blitt skrevet om han på forumet her.

Hmmm... Ble litt usikker nå. Mener du å si at han har spilt bra leeeenge nå og all kritikk mot han har vært latterlig?

For eg mener bestemt at han har spilt et par tre gode kamper denne sesongen... Ikke mer.

Neida Jolits, men hvis det faktisk blir slik at han starter og spiller bra, så kan vel vi som har forsvart ham få gni det inn?

Eg skal heller juble. Fyren har sugd balle i flere sesonger. Men uansett hvor dårlig de har vært, ingenting er bedre enn når slike ting snur.

Og man må da få kommentere når spillere suger? Som Evra de siste kampene. Snudde i helga forhåpentligvis.

Eg er ikke av "selg dritten" sorten her inne. Bare så det er sagt :)

Lenke til kommentar

Synes Gibson har tatt seg opp. Jeg har ingenting imot at han starter kveldens oppgjør. Så lenge vi stiller tre på midtbanen er jeg fornøyd. I likhet med NK tror jeg ikke dette er en kamp for Scholes, og spesielt ikke med to sentrale. Jeg har CS-kampen i minne, men Scholes dekker ikke nok rom ifht. de andre vi har, og han er heller ingen duellspiller. Jeg tror fortsatt vi stiller med:

Van Der Sar

Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra

Nani - Anderson - Carrick - Giggs - Park

Rooney

Muligens med O`Shea inn for Rafael, hvis han ikke er helt skadefri. Jeg skulle helst sett Valencia på høyre, og Nani på venstre. Som nevnt tidligere er jeg også åpen for enhver sentralmidtbanekonstellasjon med tre spillere. Scholes/Giggs/Park/Carrick/Anderson/Gibson. Førstevalget mitt hadde kanskje vært Anderson - Carrick - Gibson i kveld. Jeg håper Evra fortsetter der han slapp i forrige kamp, og at Vidic klarer å holde styr på Torres i dag. Game luftet tidligere forslaget om Ferdinand - Smalling som stopperpar, og jeg synes det er et godt forslag. Smalling er en strålende duellspiller, både offensivt og defensivt og har også fart nok til å matche Torres.

Gleder meg til kampen nå. Potetgull skal handles inn før storbegivenheten.

Lenke til kommentar

Tippet ni av elleve riktig.

Gratulerer. ;)

Hadde egentlig også helst sett en midtbanetreer i dette oppgjøret, men Rooney ligger sikkert litt dypt og stresser den mest defensive på Chelsea sin midtbane.

I dag tror jeg ett av lagene får en tidlig scoring (hvertfall før 20 min er spilt), håper virkelig det blir oss.

Lenke til kommentar

Synes 4-4-2 er et bra valg. Har ropt etter Berbatov lenge nå, men i akkurat denne kampen tror jeg det kan være lurt med Rooney og Chica på topp. Chelsea må fremvoer på banen, noe som kan gi rom til lynraske Chica. Rooney blir nok en defensiv spiss med rimelig fri rolle tipper jeg. Er mest spent på midtbanen med tanke på at det er en 37-åring mot noen rimelig gode motstandere på midten som sannsynligvis vil være i overtall

Tror vi kommer til å gå ut og kontrollere fra start, ikke nødvendigvis direkte defensivt, men at vi er litt tilbakeholdne med å kaste alt i angrep. Vi kommer til å gjøre alt for å ta vare på de kontringsmulighetene vi får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...