Gå til innhold

Kamptråd CL: Manchester United - Chelsea FC

53 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

• Manchester United
      40
    • Chelsea
      13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den beste løsningen i kveld er å stille med en 4-3-3/4-5-1. Dette for å demme opp sentralmidtbanen, hvor kampen vil bli avgjort. Vi kan ikke kun stille med to sentral midt mot Chelsea sine tre, det er ikke særlig lurt.

Vil ha Carrick, Ando og Gibson på midten for løpskraft og duellstyrke, Valencia og Nani på kantene og Rooney på topp.

Lenke til kommentar

Den beste løsningen i kveld er å stille med en 4-3-3/4-5-1. Dette for å demme opp sentralmidtbanen, hvor kampen vil bli avgjort. Vi kan ikke kun stille med to sentral midt mot Chelsea sine tre, det er ikke særlig lurt.

Vil ha Carrick, Ando og Gibson på midten for løpskraft og duellstyrke, Valencia og Nani på kantene og Rooney på topp.

Beste innlegget til nå. United bør stille med tre sentralt for å få kontroll på midten, ellers kan det fort bli Chelseadominering fra start.

Litt av en uke for United dette. Videre i kveld og Schalke er mest sannsynlig motstander i semifinalen. Schalke er en relativt enkel motstander for å være i CL-semien, så United blir storfavoritt.

På lørdag er det Man City som er motstander. Seier der og motstander på Wembley 14. mai blir Bolton eller Stoke. Nok en gang en relativt enkel motstander.

Går denne uka Uniteds vei tyder mye på at det blir en virkelig minnerik sesong.

Lenke til kommentar

CS-finalen i 2010? Carrick og Scholes var det vel som moste treern til Chelsea før vi vant 3-1.

Forøvrig ikke uenig, Gibson - Carrick - Ando er nok det beste vi kan stille. Er Fletcher på benken? Frykter 0-2 i kveld av en eller annen merkelig grunn. Vi scorer jo "alltid" på Old Trafford, og taper sjeldent, men føler smellen kommer nå. Er redd for at vi taper i kveld og taper mot City i FAC. Potensielt tidenes sureste sesongavslutning i vente, ettersom vi er i en posisjon hvor vi har alt å tape i alle turneringer. Nervenvrak nå altså.

Lenke til kommentar

CS-finalen i 2010? Carrick og Scholes var det vel som moste treern til Chelsea før vi vant 3-1.

Forøvrig ikke uenig, Gibson - Carrick - Ando er nok det beste vi kan stille. Er Fletcher på benken? Frykter 0-2 i kveld av en eller annen merkelig grunn. Vi scorer jo "alltid" på Old Trafford, og taper sjeldent, men føler smellen kommer nå. Er redd for at vi taper i kveld og taper mot City i FAC. Potensielt tidenes sureste sesongavslutning i vente, ettersom vi er i en posisjon hvor vi har alt å tape i alle turneringer. Nervenvrak nå altså.

Jeg så ikke Community Shield i fjor grunnet USA-ferie, så skal ikke uttale meg der, men man bør vel ikke legge så mye vekt på den kampen heller? :)

To sentrale mot tre sentrale i en viktig kamp er ofte ikke det lureste. Vi så jo hvordan det gikk mot Liverpool på Anfield sist. Tror heller ikke dette er Scholes sin kamp. Vil heller ha inn på "grinderne" som man sier i hockey. De som kan være frimerke på Lampard og Essien og bryte de ned.

Lenke til kommentar

Stiller meg bak tre sentrale. Håper også på Gibson fra start. Nani og Valencia bør være selvskrevne på kantene. Vil se oss kjøre over Chelsea ala det vi gjorde mot Bayern i returoppgjøret i fjor. Jeg frykter derimot at vi stiller med en defensiv og kynisk tilnærming, og selv om jeg alltid stoler på Sir Alexander, tror jeg ikke det er nøkkelen mot et Chelsea-lag som bør være heltente. Tror Darren Fletcher kunne blitt utslagsgivende i dag.

Herre satan, nervene er i anmarsj. Får ta noen runder HaxBall og få tankene over på noe annet for en liten periode.

Lenke til kommentar

Fullstendig lættis hvis Gibson starter og leverer en god kamp. Særlig mtp. hvor mye godt som har blitt skrevet om han på forumet her.

Pissnervøs for denne kampen, gleder meg bare til den er ferdig, uansett resultat. Kan nesten garantere at Chelsea kommer til å putte, så da må vi det også.

Rødt kort til Vidic og kæsse på Torres anyone?

Lenke til kommentar

Vanligvis har jeg som regel fasiten på hvordan vi skal stille og kritiserer SAF når lagoppstillingen er klar. I dag derimot har jeg ikke peiling på hvordan vi skal stille, så jeg overlater oppgaven til SAF og stoler fullt og helt på han. Håper vi går ut offensivt og scorer et tidlig mål slik at Chelsea MÅ kaste alt framover. Da kan Scholes og Chicharito komme inn.

Lenke til kommentar

Fullstendig lættis hvis Gibson starter og leverer en god kamp. Særlig mtp. hvor mye godt som har blitt skrevet om han på forumet her.

Hmmm... Ble litt usikker nå. Mener du å si at han har spilt bra leeeenge nå og all kritikk mot han har vært latterlig?

For eg mener bestemt at han har spilt et par tre gode kamper denne sesongen... Ikke mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...