Gå til innhold

Kamptråd CL: Manchester United - Chelsea FC

53 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

• Manchester United
      40
    • Chelsea
      13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Portugisisk dommer, Olegario Benquerenca. Den dommeren som har gitt ut flest kortpoeng i CL i år med sine 21 gule og 2 røde på 4 kamper. Sammen med Wolfgang Stark er han den eneste som har gitt to røde kort.

Rafael svært tvilsom:

14:08 The one bit of team news concerns Rafael. The Brazilian is a major doubt for the Chelsea game and looks unlikely to face the Blues. "Rafael did a bit of jogging this morning - hopefully he'll be ready for tomorrow but I'm not sure," says the boss. "He has to do something special tomorrow morning for me to change my mind on it." (NC)

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Jeg har gåsehud .. allerede. Ble plutselig møkkanervøs. Jeg har ikke råd eller tid til å se kampen på pub i dag, så kampen blir mest sannsynlig en hakkete afære, med arabiske rop og bildekvalitet som måler seg med Siemensen min fra 2003.

Jeg tar glatt O'Shea i kveld. Blir langt ifra skuffa om Rafael starter, men om han er tvilsom og OShea er fit, så ser jeg ingen grunn til å ikke styrke opp bak litt ekstra. Hodestyrke mot Chelsea er viktigere enn fart.

Mens vi er inne på backer. Er det bare jeg som har blitt så blenda av Rafael at når Fabio kommer innpå så ser det ut som han også er verdensmester? Fabio var jo etter sigende den beste av tvillingene, men har vært mer skadet og har jo en langt hardere plass å konkurrere på (teoretisk). Allikevel syns jeg han er enda et hakk vassere enn Rafael til å drive inn i banen og sette opp veggspill eller trekanter ute ved linja. Han brillijerer jo og med Obertan på venstresida for reservene. Rafael igjen er strået skarpere defensivt, som i bunn og grunn er det viktigste for en forsvarsspiller.

Lenke til kommentar

Gåsehud jaaa, oooff jeg gruer/gleder meg til ikveeeld :)

Noen som vet som starter for Chelsea? Håper Anelka starter kampen med Drogba, så kan Torres komme inn 2 omg etterhvert..Og jeg vil heller ha Malouda enn Zhirkov på banen ikveld, føler at samarbeidet mellom Cole og Malouda er bedre..

Lenke til kommentar

Tror kampen kommer til å ende likt som i London. Manchester United vinner noe heldig 1-0 etter massivt Chelsea-press. Det kommer dessuten til å være et par dommeravgjørelser som kommer i fokus.

Sannsynlig Chelsea-lag:

Cech

Ivanovich - Alex - Terry - Cole

Essien

Ramires - Lampard - Malouda

Torres - Drogba

Lenke til kommentar

Har lest en del previews før kampen, og det ryktes både tospann med Anelka/Drogba og 433 med Torres Alene på topp, noe som sender Drogba til benken. Et annet preview skrev også at Torres har scoret i alle tre helengelske CL-kvartfinaler. Typisk kveld for Torres å starte målscoringen sin.

Lenke til kommentar

Oh, Torres! That reminds me.. :hmm: Jeg fant noen Lampard og Terry + en torresplakat fra tiden jeg var medlem i Boing-klubben, latterlige saker. Skal se om jeg finner en lighter nå da. :hmm:

Men fra spøk til revolver:

Jeg er nervøs foran kampen idag. Tror United vinner hjemme og vi går nok videre. Men det kan fort snu hvis chelsea får et tidlig mål, da går jeg nok å gjømmer meg bak sofaen her.. :ermm:

Også håper jeg Torres starter... :p

Endret av Medlem-205774
Lenke til kommentar

Tror han mente 2-2 sammenlagt. :p

Ikke minst hvordan vi går ut. Offensivt? Defensivt?

Angrep er det beste forsvar. Det å legge seg bakpå i 90 min kan være nedgangen vår. Kan ikke la Chelsea styre spillet, på den måten kommer de garantert til å putte minst én gang.

VDS

Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra

Valencia - Carrick - Scholes - Park

Rooney - Chicha

Hva med å flytte Park sentralt med Carrick, og få inn Nani på kant? Eller 4411 med Park som hengende spiss? Rafael eller O'Shea? Luksusproblem. Fergie har noen tøffe valg foran seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...