Gå til innhold

Kamptråd CL: Manchester United - Chelsea FC

53 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

• Manchester United
      40
    • Chelsea
      13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg diskuterte på var det utrolig banale utsagnet om at en spiss vurderes kun på antall mål.

Snedig, i og med at det er nettopp dette som er grunnlaget for at Torres omtales som en flopp til femti millioner pund.

Dette er en heksejakt- intet mer, intet mindre.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Det jeg diskuterte på var det utrolig banale utsagnet om at en spiss vurderes kun på antall mål.

Snedig, i og med at det er nettopp dette som er grunnlaget for at Torres omtales som en flopp til femti millioner pund.

Dette er en heksejakt- intet mer, intet mindre.

Nope, det er det (primært) ikke. Han har også fått tyn for et kroppsspråk som ikke ligner grisen og manglende arbeidsvilje (jfr. rapportene om at han løp mindre enn VDS sist, riktignok på kun halve tiden). Scorer man ikke mål må man rettferdiggjøre sin plass på laget gjennom andre kvaliteter, det gjør man ikke med surhet, latskap og dårlige filmingsforsøk.

Lenke til kommentar

Ja omtrent, bortsett fra at Berbatov alltid har levert et betydelig antall målgivende.

Poenget jeg vil frem til at både Torres og Rooney er/har vært stinkende dårlige, men Rooney bidrar mer selv i dårlige perioder. Samt at antall mål ikke kan brukes som eneste grunnlag for å rangere en spiss' prestasjoner, som vår kjære trønderpappa hevder.

Edit: Leif

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Torres har faktisk vært meget god i flere av de kampene hvor han har fått tyn for å ikke jobbe hardt nok. Det største problemet er at han er omringet av lite samarbeidsvillige fransktalende suppehuer. Filmingen er naturligvis beklagelig og noe han bør slutte med snarest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...