Gå til innhold

Kamptråd CL: Manchester United - Chelsea FC

53 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

• Manchester United
      40
    • Chelsea
      13

Anbefalte innlegg

Fyfaen så deilig dette var! Chicharito må seriøst være verdens mest effektive spiss. Kommer ikke til så sykt mange sjanser, og er ofte ganske usynlig men han scorer jo på nesten hver eneste sjanse han får! Helt magisk. Stor kamp av Giggs i dag også. Rooney gjør det veldig bra som offensiv midtbanespiller.

VDS 8 - Helt sjef, har full kontroll og hadde få problemer, er denne mannen 30?

Var en situasjon der han var litt heldig som ikke gikk på en enorm tabbe, ellers enig. Synd han har bestemt seg for å legge opp. Hadde vært interessant å se hvor lenge han kunne holdt det gående.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en nerve, for en kamp. To lag som begge gikk ut for å avgjøre kampen. Er helt i høyspenn, trodde gåturen hjem med litt klassisk på ørene skulle roe meg ned, men den gang ei.

Hva tenker vi om utvisningen? Litt halvbillig kanskje? Men på den andre siden så hadde Terry en ca. like i gråsonen da Nani var på vei gjennom, så alt i alt skal det godt gjøres å skylde på dommeren her.

Lenke til kommentar

Synes ikke utvisningen er feil. Samtidig hadde jeg ikke klaget høyt om han hadde holdt det siste gule kortet i lomma heller. En 50/50 avgjørelse.

Forøvrig skal linjedommerne ha skryt i dag. En hårfin og korrekt offside på Chicharito og en nesten like hårfin situasjon der han scorer som også dømmes korrekt.

Lenke til kommentar

Fantastisk! Fy faen så herlig! Fikk hjertet i halsen når Drogba scorte, så kommer Park og putter rett etterpå, ekstase! Nå satser vi på å møte Shalke i semien, og forhåpentligvis komme til Wembley. Har United hjemmekamp først mot Shalke (mener å huske det), eller har de ikke trekt det enda?

Dere kan forøvrig takke meg for at Torres sugte balle i dag! Tippa 200,- på at han ville skåre, og jeg hver gang jeg tipper så ender laget/spilleren opp med å suge. Så hadde jeg ikke gjort det hadde han goala. :tease:

Lenke til kommentar

Fantastisk! Fy faen så herlig! Fikk hjertet i halsen når Drogba scorte, så kommer Park og putter rett etterpå, ekstase! Nå satser vi på å møte Shalke i semien, og forhåpentligvis komme til Wembley. Har United hjemmekamp først mot Shalke (mener å huske det), eller har de ikke trekt det enda?

Nope, vi har faktisk bortekamp først. :w00t:

Lenke til kommentar

Har United hjemmekamp først mot Shalke (mener å huske det), eller har de ikke trekt det enda?

26.4. Schalke/Inter - Man Utd

27.4. Real/Tottenahm - Barcelona

3.5. Barcelona - Real/Tottenham

4.5. Man Utd - Schalke/Inter

28.5. Real Madrid - Man Utd

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

@ Ancelotti: Hvorfor i helvete bruker du Torres, som spiller som en bøtte med dritt? Drogba har jo vist god form de siste ukene.

Hva om Drogba hadde startet, og fått et tidlig mål? Blir gal av spekulasjonene... Gratulerer til MUFC, dere vant fortjent i dag.

Håper dere griser Barcelona, hvis dere kommer dere til finalen. Unner ikke de noe som helst godt.

Lenke til kommentar

Satte colaen i halsen da Jeff kom med lagoppstillingen til United på SkySports. Jeg var jævlig snurt der og da, men jeg tenkte for meg selv at sjefen vet alltid best, og jeg er kun en supporter. Og heldigvis tok jeg feil. Jeg mente at vi burde stilt i en 4-3-3 med tre sentrale midtbanespillere, noe vi så konturene av de første 30 da Chelsea styrte spillet via midtbanen, med Rooney, Park og Carrick gjør en glimrende rolle defensivt, og Giggs har en herlig ro.

At Chelsea kun scorer 1 mål over 2 kamper mot oss må kalles griseflaks, for med litt flaks kunne Chelsea ha vært i semien nå, og vi vært ute: Straffen som Chelsea skulle hatt, Torres/Lampard-sjansen i første kamp, Anelka sine to susere i dag, Lampard sin kjempesjanse osv. Jeg mener vi var litt heldige over to kamper, men jeg tar det selvsagt!

Det meste som trenger å bli sagt er vel blitt sagt i denne tråden. 95 % sikkert at det blir Schalke i semien, og de skal ikke undervurderes. Har kanskje verdens beste keeper for øyeblikket og slipper inn lite mål i hjemlig serie.

Lenke til kommentar

Rooney var offensiv midtbanespiller i dag, så i realiteten var det 4-5-1 eller 4-3-3. Rooney gjør en fantastisk jobb i den rollen.

Synes ikke vi er heldige som går videre forøvrig. Tror vi har vel så mange sjanser som Chelsea over to kamper. Chelsea var uheldige som ikke fikk straffen i første kampen, men den ble ikke avgjørende og da kan de egentlig ikke klage.

Lenke til kommentar

Først og fremst skal jeg svelge det intense hatet jeg har overfor Manchester United, og heller prøve å skrive et mer seriøst innlegg enn bare en fremstilling av mine følelser akkurat nå.

Jeg er faktisk glad for at Park fikk det målet han fikk, slik at United gikk videre på rettferdig vis, istedet for at jeg måtte sitte bitter igjen over at en gal dommeravgjørelse, på Stamford Bridge, ble avgjørende. Gal dommeravgjørelser følte jeg det ble i dag også når Ramires fikk to gule og Giggs unngikk å se den gule plastikklappen. Det er dog ikke det verste som kunne ha skjedd i form av gale dommeravgjørelser i denne kampen.

Det skal ikke sies noe på innsatsviljen til laget vårt i dag, men det hjelper lite når de fleste stjernespillerne våre fortsatt underpresterer i svært stor grad. Jeg begynner virkelig å bli utålmodig med Torres, han får rett og slett ikke til noe som helst og jeg er forundret over hva som har skjedd med spissen som en gang kunne kalle seg verdens beste. Drogba begynner forresten og finne formen igjen, og det er bra. Jeg trodde i grunn at hans tid i Chelsea var over i og med at han har hatt en dalende form i høy alder, men jeg håper at jeg tar feil. Fantastisk scoring.

Selv om det sitter langt inne gjorde Park at seieren til United var fortjent, det kunne fort ha gått begge veier. Nå håper jeg bare at Schalke knuser dere så hinsides i semifinalen.

I'm forever blue! :love:

Endret av Lester Freemon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenk om/når Hernandez utvikler seg til å bli et bedre "hold up player" og får litt mer teft i banespillet. Da snakker vi kanskje verdens beste spiss, Han og Rooney passer perfekt til hverandre, selv om jeg savner Berbatovs evner til å spille lagkamerater gode + holde i ballen når vi kontrer. Vi spiller mye beder fotball med bl.a Berbatov på banen, men vi er mye giftigere med Hernandez på topp.

Luxusproblemet på topp minner lit om i ... 99.

Syntes ikke vi spiller en stor fotballkamp, men vi slår ut Chelsea og det for da faen være pluss i margen! Eneste som sitter igjen av negative tanker etter i kveld er at Rio så ut som han slet med en skade. Fint om noen kan oppdatere oss om den, dersom det ligger info på nettet.

Ellers jeg er bøsse sjuk med influensa, så var egentlig bare fysisk nedbrutt når kampen var ferdig. Er så tett i nesa at jeg ikke kommer til å få sove i natt heller, så blir vel å kose meg litt med div fanforum utover nattens timer.

Nydelig nydelig nydelig. Jeg tar forøvrig i mot PM's med takksigelser for at jeg fikk brutt den uforskyldte jinxen til Latias. Jeg sa jo att Jaffajaffa var en amulett, gjorde jeg ikke?! Også takk til Alt Crtl for å avveksle spenningen med en og annen tråd, slik må til. Vi må ikke bruke opp all magien til vår lille ert og et skifte trengs til helga imo. Latias må gjerne ta City kampen på lørran ettersom den er på nøytral bane. Jeg har gode vibber på en Latias kamptråd til den, så kjør på om du vil!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...