Gå til innhold

Kamptråd CL: Manchester United - Chelsea FC

53 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

• Manchester United
      40
    • Chelsea
      13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rooney er i ferd med å jobbe seg inn i hjertet mitt igjen. Mannen strør pasninger på samme nivå som Xavi og Scholes. Helt utrolig. Omtrent samtlige røde står til godkjent i dag, og vi har kontroll store deler av kampen, meget fortjent seier.

Hadde Chelsea derimot kommet tilbake etter målet til Drogba, hadde jeg lagt all skyld på Evra. Lilleputt-feil.

SE Nani kose på Giggs på den feiringa a! :D Er så herlig!

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

VDS 8 - Helt sjef, har full kontroll og hadde få problemer, er denne mannen 30?

O'Shea 6 - Helt grei, men blir mange støttepasninger. Lekkerbisk til Giggs.

Stopperne: La aldri merke til noe, utenom at Vidic/Ferdinand har full kontroll som vanlig. 8/9?

Evra 5 - Er bra med fremover som vanlig, men helt anal defensivt. Taper mange dueller, gir bort unødvendig mye rom på 1-0 og er en del feilplassert. Tørr påstå han er over toppen.

Nani 8 - Leker seg igjennom kampen, og fikser vel på egenhånd 4-5 kort til Chelsea. Farlig skudd. Dette er en kar jeg for alvor begynner å få sansen for.

Carrick 8 - Konge på posisjonering, og strør pent med baller. Vinner mange viktige dueller og stjeler ball. Et par pasninger 100m opp i lufta og ut av banen, men formen vi har venta på i 2 år er på G.

Giggs 9 - Drøy spiller! To assists, serverer som aldri før (nesten). Trenger rett og slett ingen begrunnelse.

Park 8 - Løper som en idiot i positiv forstand og kjemper bra. Viser klasse på målet. Mannen er verdt lønna bare for å spille mot Chelsea. Maler sundt Lamps & co.

Rooney 8.5 - Strør en blanding av korte og lange pasninger like bra.Har utviklet seg til en prima playmaker. Styrer kampen på sine premisser. Kunne fort hatt et mål idag.

Chicha 8- Viser bra teknikk og gjør det han skal gjøre, kommer på bakerste. Elsker mannen! Millimetre fra å putte to men sansynligvis korrekt offside.

Ancelotti 2 - Hvorfor bruker du Torres? Hahaha. Drogba er drøyt god, noe han har vist i halve år. Effektiv og dødelig på en måte ingen andre i kampen har mulighet til. Lager målet selv. Jeg er glad for at det bare kan gå nedover nå, han kan ikke omstille seg på samme måte som Giggs og alikevell utgjøre en forskjell.

Gratulerer alle sammen, nå er det straks påske med god samvittighet

Lenke til kommentar

Herregud for en kamp. Og et jævlig viktig mål av Park. Chelsea hadde jo nettopp fått håpet tilbake men ga mer og mer opp etter 2-1 målet. Og Giggs, herrejeeeezus for en spiller, for en mann.

Var redd Ferdinand måtte ut etterhvert, men han holdt heldigvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...