hojohansen Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Dette ser jo meget lovende ut ! Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Fantastisk deilig start på uka! Ahhh! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hva skal man si. Fantastisk førsteomgang - fantastisk fighting og innstilling av gutta i dag, herlig at Carroll virkelig kommer i gang med to mål og en svært fin debut av Flanagan. Andreomgang blir en gjennomkjøring, men prestasjonen i første var herlig. Ikke vanskelig å se en del av hva Kenny har gjort med spillet ... 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Venter i spenning på når det bildet av Carroll og Skrtel dukker opp. 1 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 for en herlig kamp, dette var digg. en dobbel Carroll. Flannagan gjorde en god jobb idag, Aurelio var også veldig god. Egentlig var de fleste gode , var litt slurv fra Lucas til tider imo, eneste jeg vil rakke ned på. Kuyt må også få mye ære her, for en mann! gud som han jobber, kan ikke gjøre annet enn å elske han Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Kvalmeste Carroll er fin i rødt. Passer mye bedre enn sorthvitt. Gleder meg til han er med på å sende dere lengre ned på tabellen på Anfield etter påske. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Liverpools dårligste i dag: Reina! Han gjorde jo ikke en dritt. 4 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Det er så deilig å se laget presse så aggresivt gjennom omtrent hele kampen! Og plutselig finner Meireles ut av han skal begynne å slå gode cornere og greier også, lenge siden vi har sett noe av det. Jajajjjjajjjjjajajajaja, håper Flanny får spille kampene ut sesongen nå da Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Egentlig var de fleste gode , var litt slurv fra Lucas til tider imo, eneste jeg vil rakke ned på. Synes Lucas var en av våre beste i dag. Han og Spearing slurvet litt ja, men de ødela jo all rytme i City's spill. Dagens quote fra Sky Sports: "Are you sure there's only one Kuyt out there?" 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Gratulerer. Park three lung må bare bøye seg i støvet for Kuyt. Jeg tror oppriktig at nederlenderen hadde pult Lance Armstrong opp fjella med den kondisen der. Ny energi drikk: K-yt? 5 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Herlig seier og fantastisk laginnsats. Spesielt godt med knalldebut av Flanagan, og at Carroll åpner målkontoen. BB står imo. mellom Carroll og Kuyt. God natt Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Takk for hjelpen, Liverpool. En velfortjent seier. Må bare bøye meg i støvet for Kenny Dalglish Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Dalglish on Flanagan: "We didn't tell him until 6pm. We wouldn't have had enough tickets to go round if he'd known earlier" overogut! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 I'm in for the cake! Herlig seier i dag! 3-0 etter 34 (?) minutter! Kenny Dalglish med gullkorn som vanlig. For en mann! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Dobbelpost. Endret 11. april 2011 av Sir Zu Zwat Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Kuyt lett dagens beste. Skulle tro han ikke ante hva slags posisjon han har og så springer han rundt for å prøve å finne den. Og ja, det er et godt tegn. Når det gjelder han. Skaffer seg et pent mål også. Carroll med to mål, men er ikke like gira som resten. Trenger enda litt matching så blir han enda mer energisk. Lucas er også en av de aller beste utpå der. Et skikkelig arbeids(riv)jern som bryter opp og frustrerer shitty. I tillegg har han en del fine baller framover som man bare kunne drømme om for et par sesonger siden. Han og Spearing regjerte midtbanen fullstendig. Hadde hele tiden vilje til å plukke opp ballen og mølje på videre. Flanagan klarte seg bra. Gjorde ikke noen feil, men var ikke outstanding heller. Var ganske forsiktig, men han klarte seg langt bedre enn forventet i sin debut. Var veldig herlig å se Aurelio igjen, men satt bare og ventet på at han skulle bli skadet. Noe han heldigvis ikke ble. Synes han spilte veldig bra, man ser en helt annen kvalitet på innleggene hans enn alt annet vi har hatt spillende på VB denne sesongen. Meireles var kanskje sammen med Reina den mest usynlige røde i dag. For all del, han dreit seg ikke ut, men ikke hans beste kamp. Carra og Skrtel hadde god kontrol. Suarez er man aldri trygg på, hvis man er motstander. Kreativ luring som det lukter mål av hele tiden. Han kommer til å score mange neste sesong. En veldig fortjent seier. Bare så synd at det nesten ikke har noe å si. Vi har vel forresten klart oss ganske bra mot "de store" i år? Hvordan ser tallene ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) To seire mot Chelsea(you are welcome, United.) en seier og et tap mot united(begge kampene ble det nettet hat-trick), tap og seier mot city og uavgjort mot arsenal. Endret 12. april 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Park three lung må bare bøye seg i støvet for Kuyt. Jeg tror oppriktig at nederlenderen hadde pult Lance Armstrong opp fjella med den kondisen der. Ny energi drikk: K-yt? Hadde hatt baller om han hadde klart det. Skulle ta meg en liten blund før kampen. Våknet opp nå og ser at fotballen har seiret. Fantastisk! Nå er det bare for Liverpool å gjøre den samme jobben mot Arsenal. Kidza fra London skal ikke klare å stå imot det. Arsenal har jo også playmakeren sin, Stevie G ute med skade, hvem skal da spille gjennom spissene til Arsenal på blank goal? Anyways, City fortsetter å ydmyke seg selv og jeg storkoser meg! Endret 12. april 2011 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå