olehenri Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Chicha foran Suarez, ANYDAY! 4 Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Stakkar Rösler som nærast er på gråten no i studio Send City ut av kampen om 4. plassen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Rødt kort på Kompany i andre omgang, så er jeg overlykkelig. Gjør LFC det samme mot Arsenal om ei uke, skal jeg spandere kake på alle i tråden 3 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Haha, magpies som er bitter enda. Nja. Glad for pengene, mye mer enn han er verdt, men når en spiller forlater klubben på den måten blir man jo lagt for hat. Verre enn situasjonene med Tevez og Torres, noe som sier sitt. Har ikke Carroll sagt at han ikke ville forlate Newcastle i det hele tatt? Isåfall merkelig å være så bitter. Beste omgangen jeg har sett av Liverpool denne sesongen, forøvrig. Sterkt med spillere som Flanagan og Spearing på banen. Spearing er jo på sitt beste kun average. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Uwe ser litt nedpådotti ut ja, haha Herlig Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Rødt kort på Kompany i andre omgang, så er jeg overlykkelig. Gjør LFC det samme mot Arsenal om ei uke, skal jeg spandere kake på alle i tråden Den er god. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Rødt kort på Kompany i andre omgang, så er jeg overlykkelig. Gjør LFC det samme mot Arsenal om ei uke, skal jeg spandere kake på alle i tråden Og skjer det, skal jeg gi deg en striptease på webcam! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Rødt kort på Kompany i andre omgang, så er jeg overlykkelig. Gjør LFC det samme mot Arsenal om ei uke, skal jeg spandere kake på alle i tråden Fint om du kan droppe melk og gluten. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Rødt kort på Kompany i andre omgang, så er jeg overlykkelig. Gjør LFC det samme mot Arsenal om ei uke, skal jeg spandere kake på alle i tråden Oh my. Print screen. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Rødt kort på Kompany i andre omgang, så er jeg overlykkelig. Gjør LFC det samme mot Arsenal om ei uke, skal jeg spandere kake på alle i tråden Slenger meg med på den, tenk tanken på at Liverpool kan hjelpe oss til å gå forbi de i titler? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Er absolutt ikke imot at City taper denne kampen. Av de to lagene heier jeg faktisk på Liverpool akkurat nå Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 få ut spearing før han ødelegger mer! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Da blir det vel Silva vs Flanagan Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 få ut spearing før han ødelegger mer! Synes Spearing har vært god jeg. Mye bedre enn Meireles som bare har assisten å snakke om i dag. 2 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Synes Meireles har gjort mye bra, men innsatsen til Lucas, Kuyt og Spearing i dag har vært fenomenal. 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Helt latterlig innsats av City-gjengen i dag. Skulle ikke være mulig å bli så til de grader jobbet i stykker av en motstander som kun har et mikroskopisk håp om at de faktisk spiller for noe i år. Ikke når City kjemper en jevn kamp med Tottenham om CL-plass. Utrolig deilig å se. Synes Spearing har vært god jeg. Mye bedre enn Meireles som bare har assisten å snakke om i dag. Og gode dødballer. Endret 11. april 2011 av Geir M Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Venter i spenning på når det bildet av Carroll og Skrtel dukker opp. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Spearing har vært en god spiller i dag, og har fylt vår kapteins rolle på en god måte.Rask med ballen, overblikk, gode pasninger og jobber opp feilene. Meireles har jeg ikke sett stort til for å være ærlig. Skrtel har også hatt en fin dag på jobben, og den bakre muren har fungert bra i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå