Gå til innhold

Kamptråd Liverpool-City

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, magpies som er bitter enda.

Nja. Glad for pengene, mye mer enn han er verdt, men når en spiller forlater klubben på den måten blir man jo lagt for hat. Verre enn situasjonene med Tevez og Torres, noe som sier sitt.

Har ikke Carroll sagt at han ikke ville forlate Newcastle i det hele tatt? Isåfall merkelig å være så bitter.

Beste omgangen jeg har sett av Liverpool denne sesongen, forøvrig. Sterkt med spillere som Flanagan og Spearing på banen. Spearing er jo på sitt beste kun average.

Lenke til kommentar

Helt latterlig innsats av City-gjengen i dag. Skulle ikke være mulig å bli så til de grader jobbet i stykker av en motstander som kun har et mikroskopisk håp om at de faktisk spiller for noe i år. Ikke når City kjemper en jevn kamp med Tottenham om CL-plass. Utrolig deilig å se.

Synes Spearing har vært god jeg. Mye bedre enn Meireles som bare har assisten å snakke om i dag.

Og gode dødballer.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Spearing har vært en god spiller i dag, og har fylt vår kapteins rolle på en god måte.Rask med ballen, overblikk, gode pasninger og jobber opp feilene. Meireles har jeg ikke sett stort til for å være ærlig. Skrtel har også hatt en fin dag på jobben, og den bakre muren har fungert bra i dag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...