Paisley Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Laget fremstår som et helt nytt Liverpool lag hittil i denne kampen. Fantastisk å se oss spille fotball igjen! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hva faen er det Balotelli gjør utpå der? Helt sykt hvor lite han bidrar til laget. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Balotelli er faen meg tam ass. Hahaha, for en sur, liten klump! Og på reprisen ser det forresten ut som om mål #3 var et selvmål. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 aiaiaiaiaiaiia! sweet number nine! flopp meg i ræva. Tilogmed flopper kan score mål. Nå er det uansett for tidlig å si om han blir en suksess eller flopp. La oss håpe på det siste. Oh the bitterness. 3 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg beundrer Alsaker evnen til å onanere samtidig som han kommenterer. førstemålet er helt klart keepermat, ellers kan man bare si at Liverpool spiller fotball. Håper City mister CL-plassen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Litt som med Torres faktisk. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Flanagan viser hvertfall at han er et mer enn brukbart tredjevalg på høyrebacken! Burde kanskje bytte ut Aurelio med Robinson i andre omgang, sånn han også får prøvd seg litt? Aurelio holder vel ikke ut 90 minutter uansett. Edit: Vi er visstnok det laget som har tatt flest poeng fra de 5 øverste lagene i ligaen. Sykt. Endret 11. april 2011 av OKMarius Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Haha, magpies som er bitter enda. Fantastisk omgang, Flanagan har imponert meg, Carroll og Suarez er deilig og se på. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Suarez er en usympatisk fyr, men tror han kan vise seg å være årets beste kjøp [i PL]. Endret 11. april 2011 av kloffsk Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) En ting jeg sterkt misliker med Suarez er holdningen. I tillegg til å være ekstremt aktiv med armene, er han også for glad i å ha ball i bena. Er flere episoder hvor han heller burde brukt sine medspillere.. Endret 11. april 2011 av FredrikV. 1 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Suarez er en usympatisk fyr, men tror han kan vise seg å være årets beste kjøp [i PL]. Kanskje den beste i januarvinduet, og selv om det smerter å si meg dette så er Hernandez årets kjøp i PL. For en effektivitet... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Er så fantastisk hvordan dette lager hever seg mot de beste! Ser forresten at Saitek1233456 er i tråden.. Skal han kanskje spå tap for United i semien, fordi City er mer sultne om de taper denne kampen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Haha, magpies som er bitter enda. Nja. Glad for pengene, mye mer enn han er verdt, men når en spiller forlater klubben på den måten blir man jo lagt for hat. Verre enn situasjonene med Tevez og Torres, noe som sier sitt. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Huff glad United ikke skal møte Liverpool før på lenge Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Suarez er en usympatisk fyr, men tror han kan vise seg å være årets beste kjøp [i PL]. Kanskje den beste i januarvinduet, og selv om det smerter å si meg dette så er Hernandez årets kjøp i PL. For en effektivitet... Vi får se ... Vil heller ha Suarez enn Hernandez. 3 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Flott at City får seg en på tryne i dag. Blir nesten komisk om de ikke klarer CL-plass i år med tanke på alle pengene de har brukt. Patetisk. Håper virkelig at Tottenham kan ta den siste plassen. 3 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Vi får se ... Vil heller ha Suarez enn Hernandez. Det kan jeg ikke annet enn å si meg enig i . Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 News: Et airbus passasjerfly har styrtet i Chester, rett utenfor Liverpool. Det ryktes at et hvit objekt, lignende en fotball, traff venstre motor. Flyhavarikomisjonen og SAS har arrestert Balotelli i pausen. 8 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 http://www.hasandycarrollscoredforliverpool.com/ 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå