Gå til innhold

Kamptråd Liverpool-City

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Liverpool vinner og at Carroll scorer. Han blir helt vesentlig til søndag i en kamp som på mange måter kan avgjøre ligaen i vårt favør, så det skader ikke om han har litt selvtillit før den tid. Ellers ligger Tottenham bare ussle 3p bak City nå, noe som kan gi ekstra motivasjon før deres kamp mot Arsenal om halvannen uke. Et annet aspekt er at jeg håper på suspensjoner/skader i City leiren. Hadde ikke vært feil om City mistet EC plass heller, det hadde jo ikke det.

Lykke til boyos!

Lenke til kommentar

Nevner at jeg har satt 300kr på bl.a Liverpool, slik at jeg med god samvittighet kan "heie" på dere i kveld.

Noen spesielle spillere jeg bør følge med på? Tenkte jeg skulle følge Lucas og Meireles litt ekstra nøye for å se på forbedringene dere har messet om :)

Lenke til kommentar

Håper Liverpool vinner og at Carroll scorer.

Helt ærlig, tror du at den mannen lykkes i Liverpool? Har sett et par stikk fra din side i retning Carroll og at det var £35M not well used, men nå sier du (indirekte) at han kan bli tungen på vektskålen (igjen) mot ligaens andre beste lag?

Ser frem til kamp nå. Fyrer opp HD-prosjektoren og trekker ned lerretet. Blir footy på 100" i dag. Redd Tevez og Skrtel.

Jævla TV2. Børrestad sa i går at sendingen skulle begynne kl 20:00, but noes.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

@ Jefe: Har fulgt engelsk fotball tett bortimot hele livet og jeg føler meg nokså kapabel til å bedømme talent, med fare for å virke blærete. Eller, jeg lurer ingen her, arrogant er jeg av natur, så hvorfor ikke bare slå meg på brystet å si det som det er - jeg vet bedre enn folk flest. Suarez har potensiale til å bli en stor hit på Mersyside, spesielt om han får flere lekekamerater med lignende ferdigheter, men jeg tror også han er svært dyktig som ensom spiss. Han har en spesielt kvalmende personlighet, men han har den lille "touchen" og frekkisen i seg som skiller han fra massene. I tillegg er jeg imponert over tempoferdighetene hans, for han er faktisk kjappere i støtet enn jeg hadde inntrykk av. Suarez har det som skal til for å bli en ny "helt" for dere. Altfor tidlig å si noe enda, slik stå er med Hernandez feks, men han er absolutt svært lovende.

Carroll? Fin innbyttertype og han er herlig mot barnelag som Arsenal. Mot dem har han et psykologisk overtak og jeg tror han fort kan få sitt første der. Men jeg helt 100% sikker på at han ikke er, eller blir, god nok til å spille for en ligautfordrer med mindre han innfinner seg med en rolle som joker. Han passer ikke visjonen til en toppklubb da hofsefotball er lite givende og underholdene i lengden. Han er bedre med føttene enn utseende gir inntrykk av og han vil nok ha noen kamper hvor det smeller i nettet, men det er bare i lufta han rettferdiggjør en plass for et topplag. At dere kastet bort £35m på engelskmannen er jeg nokså sikker på at kommer til å gå ned som en av tidenes flopper.

Litt ærlig blod for 2kr og en binders. Tiden vil vise, men jeg tar bortimot aldri feil med mine spådommer og dere vet det ;)

arrogance.jpg

Endret av Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...