Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Mandag kl 21.00 YNWA. Endret 10. april 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Heia YNWA! Håper dere vinner de to neste kampene. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Får ikke sett denne grunnet jobb Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Denne må få gudsskyld Liverpool ta. City må få så få poeng som overhodet mulig de siste kampene. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Heia YNWA! Håper dere vinner de to neste kampene. :D Eller er det en ny variant på Latias jinx? Kan bli litt artig med Thompson vs Rösler i TV2 studio i morgen. Likevel redd for en kjedelig match hvor City ligger mye bakpå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Nei seriøst, jinx er sååå 2010. Når det er sagt, det er så typisk Pool å tape når jeg vil at de skal vinne. Har derfor ikke så høye forventninger før denne. Tipper dessverre at dere blir voldtatt av Carlitos. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) 5-0 Lett. Endret 10. april 2011 av cookiemonster123 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Har et par gode kompisser som er over for å se denne, så da heier jeg ekstra mye på dere imorgen! Måtte svina få fittejuling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Tror Liverpool vinner, må for pokker revansjere kampen borte mot city. Suarez er en konstant trussel, Carroll... vel han kommer seg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Har null tro på Liverpool, kun et ørlite håp.... 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Et av få oppgjør jeg virkelig håper Liverpool vinner. En klubb med sjarm, selv om den er blitt litt ødelagt de siste årene av trenerutskiftninger og endel uheldige episoder, og histore mot en sjelløs klubb som har spillere som De Jong, Tevez og Balotelli på laget. Tipper desverre at Liverpool taper, kvalitetsforskjellen spiller mot spiller er litt i største laget, dere mangler atpåtil Gerrard og Agger, håper for guds skyld Kyrgiakos ikke spiller. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Matchday! Viktig kamp av flere grunner. Skal gjerne revansjere kampen i høst, samtidig som det er viktig å få med seg noe for å ikke slippe lagene bak på tabellen for tett innpå, samt fortsatt beholde en teoretisk mulighet for å klare å avansere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Håper også inderlig på en Liverpool seier her, hvor fantastisk hadde det ikke vært om City skulle miste fjerde plasser i år også ? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 En kilde hevder: Reina, Flanagan, Carragher, Skrtel, Aurelio, Lucas, Spearing, Meireles, Kuyt, Suarez, Carroll. (4-3-3) Usikker på hva jeg tror, da laget har sluttet å lekke etter at Kenny tok over. Men kanskje litt "ekstraordinært" i dag mtp. skader og at spillerene har hatt over en uke til å forberede seg. Veldig spennende hvertfall, og noe av det bedre vi kan mønstre under forholdene. Mye bedre med Flanagan som kan spille HB, enn Carra på back og Kyrre som stoppper hvertfall (om det skulle være tilfellet). Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Når det er sagt, det er så typisk Pool å tape når jeg vil at de skal vinne. Er vel strengt tatt typisk Pool å tape også når du vil at de skal tape. Football vs. Money. Heia Liverpool! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ååh, Flanagan hadde vært dritgøy! Men synes i så fall det er merkelig at ikke Wilson spiller sentralt og Carra på HB. Men om Flanagan starter, så sier jo det sitt om hva vi muligens har i den karen der. Ålreit type. Gleder meg i grunn, tror det blir en underholdende kamp, til tross for at jeg er 100% overbevist om at vi taper. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Heia Liverpool! CL-plass til Chelsea, javisst Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Tror dessverre dette kan bli veldig stygt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Styggere enn dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå