Vamos Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ikke jeg som skal ha laptopen. Skal brukes til det meste, men for det meste internettsurfing og bruk av Office. 3500 ,- er prisen det ønskes å bruke. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hvor mye er det meste? Skal han spille nye spill på den "av og til"? Skal han redigere video "av og til"? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Tja, det er min mor. Det meste av "enkle" oppgaver. Om det skulle være noen spilling er det lette internettspill. Facebook osv. Skriving i Word og slikt. Enkelt bruk, men jeg vil unngå at PC'en bruker tre timer på å åpne nettleseren. Har kikket litt på denne. Endret 10. april 2011 av Vamos Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Det viktigste for å unngå at nettleseren bruker tre timer på å åpne nettleseren er egentlig å unngå å fylle PCen med søppelvare :>. PCen ser jo forøvrig grei ut, men så har jeg ikke sjekket mange andre modeller i det siste heller. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Denne var utgangspunktet. Den jeg postet i forrige post overgår vel denne greit? Lenke til kommentar
Stringer Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Den så meget kurant ut den lenovoen du linket til, den kommer uten tvil til å gjøre jobben på godt vis. Asus UL30a selges for tiden til en meget god pris, kan være ett alternativ om man kan leve med 13tommers skjerm, får da til gjengjeld en "penere" laptop med meget god batteritid og god byggekvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå