bujk Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hei, Holder på å pusse opp kjøkkenet og lurer på om det er lurt å ha ovnen inntil en vegg? Vi kan enten ha kjøleskapet inntil veggen, eller komfyr og mikro inntil veggen. Hva ville du hatt hvor og hvorfor? På forhånd takk for svar. :-) Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hvorvidt ovnen er inntil en vegg er ikke så viktig, men det er et poeng at det er benkeplass rett ved siden av en høyskapsovn sånn at når du tar noe ut av stekeovnen kan du sette den rett fra deg uten å måtte bære det langt, så da ville jeg nok plassert kjøleskapet innerst mot veggen. 1 Lenke til kommentar
bujk Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Hvorvidt ovnen er inntil en vegg er ikke så viktig, men det er et poeng at det er benkeplass rett ved siden av en høyskapsovn sånn at når du tar noe ut av stekeovnen kan du sette den rett fra deg uten å måtte bære det langt, så da ville jeg nok plassert kjøleskapet innerst mot veggen. Takker for svar, blir komfyren ytterst med benkeplass rett ved siden av. :-) Lenke til kommentar
Veaplan Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Bare vær obs på at en del kjøleskap, også integrerte, krever helt vanvittig med dørslag for å få ut skuffer og hylleplater. Kjedelig å montere et integrert kjøleskap for så å ikke få inn hyllene Bortsett fra det er jeg helt enig - kjøleskap først, så stekeovn slik at du får avlastingsplass rett ved siden av. Lykke til med oppussingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå