Smestad Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Da letter jeg etter anlegg til stuen siden vi pusser opp og det gamle er ødelagt.. :S Har sett en del på dette oppsettet: Yamaha Center EF NS-C444 Yamaha NS-777 Yamaha NS-555 Yamaha RX-V767 Yamaha YSTF-SW100 Subwoofer Noen ting jeg burde endre på? Litt usikker på hva slags subwoofer jeg skal ha. Men den skal kunne føles i brystet. Jeg tenker å sette det opp som 5.1 og kjøpe fire NS-777 eller fire NS-555. Men er veldig usikker på hvilken jeg skal ta av de to. Noen fordeler/ulemper? Hørt at den forsterkeren er litt svak til å drive front høytalerene så kan muligens kjøpe en forsterker til for å drive de? Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 hmm avforum er bedre.. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 hmm avforum er bedre.. For bruk i surround så er gulvstående litt bortkastet. Kjør med 777 i front, og de største bokhyllehøytallerene i serien på stativ bak. For sub, velg noe annet en Yamaha. Velg XTZ eller SVS så får du mye for pengene. Og for musikk så kjør systemet i "Pure Direct" så få du best lyd, da spiller ikke suben med, men det er kun i party modus det er verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå