Gå til innhold

Kamptråd - Rosenborg Ballklub vs Lillestrøm SK 10/4-11


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Per sin karriere ble delvis "ødelagt". Er tragisk at når vi får slike stjerner som Per. Så skal det komme en tulling å ødelegge dem med engang.

Hadde ikke Per blitt skada den gang, tror jeg han hadde vært en glimrende midtbane spiller på et større lag, men glad vi også har han i RBK! Jeg ser samme innstillinger hos han som jeg gjorde hos Roar Strand. Han er sjelden og vil være en svært viktig spiller for oss i tiden som kommer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med, eveant. Per blir 24 i juni og har startet familie i Trondheim og har sagt han trives i både klubb og by. Kommer han seg ikke ut før han er 27-28 år, så blir det uansett vanskelig å slå igjennom på et lag i utlandet. På en måte håper Per kommer seg ut, men på en annen måte så håper jeg han holder seg hjemme. Stor spiller, med hjerte for klubben!

Lenke til kommentar

Håper inderlig at han blir, både for seg selv og for klubben. Det er MANGE som drar fra norge for å prøve proffeventyret, men failer TOTALT. Han skal være sikker i sitt valg av klubb og liga om han skal gå, men da må han jo prestere enda bedre, sånn at det kommer et bud på han.

Han minner jo faktisk om Roar på noen plan da. Han er en løpsmaskin som har spilt litt overalt på midtbanen og han har scoret ihvertfall ett viktig mål for klubben, og da tenker jeg på hode mot djurgården(?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...