Gå til innhold

Kamptråd - Rosenborg Ballklub vs Lillestrøm SK 10/4-11

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uheldigvis så dømte dommer'n en del episoder som var feil, kortet til Prica f.eks..

Spesielt den siste hendelsen, der hvor KIPPE får ballen i låret og får corner?!?!? Helt feil, og uheldigvis for oss Rbk supportere, så ble det en målgivende dødball.

Prica får kort for kjefting, den eneste avgjørelsen jeg mener et kort skulle blitt gitt/tatt fra, er den aller første hvor Bakenga stemples, ellers er kortene ganske så fair.

Corneren er helt riktig idømt, jeg synes dog det er merkelig at ingen har påpekt den aktive hånda til den nestsiste LSK-spilleren på ball, som styrte ballen mot stolpen som ga retur til Kippe.

Men men, forsvaret må det ryddes opp i (kanskje styret også? masse rare kjøp i det siste), ellers ser dette lovende ut for det "Nye RBK".

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Jeez. Dommeren var kanskje ikke den mest konsekvente, men kan absolutt ikke beskyldes for å ha kostet RBK tre poeng i denne kampen. Det ansvaret ligger helt og holdent på Mikael Lustig som velger å gi LSK frispark og corner tre minutter på overtid. Videre så ønsker jeg ikke å se Trond Olsen spille mer fotball for RBK.

Lenke til kommentar

Fatter ikke hva som har skjedd med Lustig i år. :(

Per har blitt bedre sånn plutselig, Lusse dårligere.

Altså hva ER det egentlig alle ser i Per Ciljan?

Greit, fyren løper mye og har god ballteknikk, men hvor mye skaper han egentlig?

Han har jo flere latterlige avgjørelser som gjør det mye vanskeligere for medspillerne enn nødvendig (sentrer til den personen med minst rom rundt seg osv.) samtidig som han holder alt for lenge på ballen flere ganger.

Skal være enig med deg i at Lusse har en forferdelig periode, men Per Ciljan har jeg egentlig aldri sett det helt store ved.

Lenke til kommentar

Han var faktisk brilliant i debutsesongen, men så fant gutta på brakka ut at han skulle trenes til å bli en klassisk arbeidshest. Eventuelt så kan skylden legges på Per eller en viss unevnelig greker. Uansett så kommer Per til å gå inn i historien som stortalentet som aldri slo helt gjennom.

Lenke til kommentar

Fatter ikke hva som har skjedd med Lustig i år. :(

Per har blitt bedre sånn plutselig, Lusse dårligere.

Altså hva ER det egentlig alle ser i Per Ciljan?

Greit, fyren løper mye og har god ballteknikk, men hvor mye skaper han egentlig?

Han har jo flere latterlige avgjørelser som gjør det mye vanskeligere for medspillerne enn nødvendig (sentrer til den personen med minst rom rundt seg osv.) samtidig som han holder alt for lenge på ballen flere ganger.

Skal være enig med deg i at Lusse har en forferdelig periode, men Per Ciljan har jeg egentlig aldri sett det helt store ved.

Han er faktisk en av de få i klubben, som klarer å dra av en mann når vi trenger det som mest. Når vi kontrer, så løper alle rett mot mål, og vekk fra ballen. Det er da Ciljan klarer å dra av en mann og sette fart i angrepet. Han har helt rå akselerasjon og kan nesten dra av hvem som helst.

Han er også veldig flink til å sette fart mot midten og åpne opp for Lustig, og deretter dytte ballen ut til han som kan legge inn.

Lenke til kommentar

en ting jeg ikke skjønner er hvorfor Lustig går i angrep når Dorsin fører ballen på motsatt side og skaper et angrep derfra. Da burde jeg Lustig åpenbart, holde igjen defensivt. Hvor stor er sjangsen for at Lustig skal få ballen på bakre stolpe? Det som skjer er jo istedet at motstanderlaget kontrer oss i senk pga. at vi ikke har et anker.

Lenke til kommentar

Han har faktisk en utrolig kraft i skuddet sitt, når han først skyter. Utfordringen er kanskje å klare å plassere skuddene.

Som MartinF sier så jobber han mye og løper alt han kan hele kampen. Dette gjør at han nesten aldri gjør en dårlig kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...