emeritus Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Corneren var helt riktig den. Så det nå på fotballkveld Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Holdingen til Kippe i samme situasjon derimot. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Uheldigvis så dømte dommer'n en del episoder som var feil, kortet til Prica f.eks.. Spesielt den siste hendelsen, der hvor KIPPE får ballen i låret og får corner?!?!? Helt feil, og uheldigvis for oss Rbk supportere, så ble det en målgivende dødball. Prica får kort for kjefting, den eneste avgjørelsen jeg mener et kort skulle blitt gitt/tatt fra, er den aller første hvor Bakenga stemples, ellers er kortene ganske så fair. Corneren er helt riktig idømt, jeg synes dog det er merkelig at ingen har påpekt den aktive hånda til den nestsiste LSK-spilleren på ball, som styrte ballen mot stolpen som ga retur til Kippe. Men men, forsvaret må det ryddes opp i (kanskje styret også? masse rare kjøp i det siste), ellers ser dette lovende ut for det "Nye RBK". Endret 10. april 2011 av NiXx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Liker Prica Misliker Olsen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hent tilbake Wangberg og sett han som stopper, og bytt ut Olsen, han har for mange "dårlige dager" til å egentlig være verdt bryet : < Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Holdingen til Kippe i samme situasjon derimot. Nesten like ille holding som han selv ble offer for da han såvidt pirket inn fjerdemålet på slutten. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeez. Dommeren var kanskje ikke den mest konsekvente, men kan absolutt ikke beskyldes for å ha kostet RBK tre poeng i denne kampen. Det ansvaret ligger helt og holdent på Mikael Lustig som velger å gi LSK frispark og corner tre minutter på overtid. Videre så ønsker jeg ikke å se Trond Olsen spille mer fotball for RBK. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeez. Dommeren var kanskje ikke den mest konsekvente, men kan absolutt ikke beskyldes for å ha kostet RBK tre poeng i denne kampen.... Ikke tre, men to.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Det var neimen ikke langt unna. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Fatter ikke hva som har skjedd med Lustig i år. Per har blitt bedre sånn plutselig, Lusse dårligere. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Tror ikke Micke valgte å klarere den til corner. Men frisparket kunne han ha spart seg for. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Frisparket var absolutt unødvendig. Kjernekar han der Ujah. Endret 11. april 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Fatter ikke hva som har skjedd med Lustig i år. Per har blitt bedre sånn plutselig, Lusse dårligere. Altså hva ER det egentlig alle ser i Per Ciljan? Greit, fyren løper mye og har god ballteknikk, men hvor mye skaper han egentlig? Han har jo flere latterlige avgjørelser som gjør det mye vanskeligere for medspillerne enn nødvendig (sentrer til den personen med minst rom rundt seg osv.) samtidig som han holder alt for lenge på ballen flere ganger. Skal være enig med deg i at Lusse har en forferdelig periode, men Per Ciljan har jeg egentlig aldri sett det helt store ved. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Han var faktisk brilliant i debutsesongen, men så fant gutta på brakka ut at han skulle trenes til å bli en klassisk arbeidshest. Eventuelt så kan skylden legges på Per eller en viss unevnelig greker. Uansett så kommer Per til å gå inn i historien som stortalentet som aldri slo helt gjennom. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Fatter ikke hva som har skjedd med Lustig i år. Per har blitt bedre sånn plutselig, Lusse dårligere. Altså hva ER det egentlig alle ser i Per Ciljan? Greit, fyren løper mye og har god ballteknikk, men hvor mye skaper han egentlig? Han har jo flere latterlige avgjørelser som gjør det mye vanskeligere for medspillerne enn nødvendig (sentrer til den personen med minst rom rundt seg osv.) samtidig som han holder alt for lenge på ballen flere ganger. Skal være enig med deg i at Lusse har en forferdelig periode, men Per Ciljan har jeg egentlig aldri sett det helt store ved. Han er faktisk en av de få i klubben, som klarer å dra av en mann når vi trenger det som mest. Når vi kontrer, så løper alle rett mot mål, og vekk fra ballen. Det er da Ciljan klarer å dra av en mann og sette fart i angrepet. Han har helt rå akselerasjon og kan nesten dra av hvem som helst. Han er også veldig flink til å sette fart mot midten og åpne opp for Lustig, og deretter dytte ballen ut til han som kan legge inn. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Kunne tenkt meg Lustig på høyre midtbane jeg. Så kjørt Dorsin - Larsen - Lago - Høiland feks. Lusse er jo blitt en total katastrofe bakover, og det hjelper ikke mye når han og Dorsin stikker fremover samtidig i hvert angrep. Dette funker ikke når vi ikke har Annan bak der lengre. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Om Litj-Per hadde hatt ballene til å utfordre 1 mot 1 mer hadde han vært en stjerne. Men han har en lei tendens til å vende mot egen banehalvdel 20 meter fra mål. Men på sitt beste er han norges beste midtbanespiller. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 en ting jeg ikke skjønner er hvorfor Lustig går i angrep når Dorsin fører ballen på motsatt side og skaper et angrep derfra. Da burde jeg Lustig åpenbart, holde igjen defensivt. Hvor stor er sjangsen for at Lustig skal få ballen på bakre stolpe? Det som skjer er jo istedet at motstanderlaget kontrer oss i senk pga. at vi ikke har et anker. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Per er alltid en av de to-tre som jobber mest og blør mest for drakta i hver bidige kamp. Han er vaksinert mot å skyte, men alt annet er han rett og slett brilliant på! En spiller jeg alltid til se i en startellever til RBK. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Han har faktisk en utrolig kraft i skuddet sitt, når han først skyter. Utfordringen er kanskje å klare å plassere skuddene. Som MartinF sier så jobber han mye og løper alt han kan hele kampen. Dette gjør at han nesten aldri gjør en dårlig kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå