Gå til innhold

Kamptråd - Rosenborg Ballklub vs Lillestrøm SK 10/4-11


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må jo seriøst være mulig å få anket den siste avgjørelsen der. Latterlig feil, og hvis ikke hoveddommeren ser feilen, må jo noen av de andre 3 dommerene se det!?!?!?

 

For å være helt ærlig så jeg det ikke selv, jeg mener (som kommentatorene) at Kippe sitt lår er sist på den, men det er vanskelig å se til og med på reprisen og da er det ikke rart en dommer sliter med den 0.5 sekunders avgjørelsen.

 

Collina til Norsk fotball værsåsnill.

Lenke til kommentar

Norske dommere dømmer på instinktet. Noe de bør slutte med siden de har en samlet mentalitet til en handikapbuss.

 

Når det er 50-50 på en cornersituasjon så SKAL det forsvarende laget få fordelen. Nå er jeg så forbanna lei.

 

Det er ingen hemmelighet at RBK har fått mange kamper ved hjelp av ørsmå dommeravgjørelser vi også, så det er vel bare Karma at vi får denne i trynet, surt for Prica som får kvelden sin ødelagt dog, men jeg tror og håper at denne kvelden er vendepunktet for RBK i en sesong der alle slår alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ingen hemmelighet at RBK har fått mange kamper ved hjelp av ørsmå dommeravgjørelser vi også, så det er vel bare Karma at vi får denne i trynet, surt for Prica som får kvelden sin ødelagt dog, men jeg tror og håper at denne kvelden er vendepunktet for RBK i en sesong der alle slår alle.

 

Det finnes ikke karma i fotball. Dommere skal komme nøytrale inn i kampen og dømme feilfri kamper. Dette er helt urealistisk, men det er sjokkerende å se feilene som gjøres i forhold til mer profesjonelle ligaer.

 

Men som du sier, RBK viser muskler og hever seg kamp for kamp. Vi har flaks med at ingen lag står med full pott etter tre runder. Det er fullt mulig for RBK å ligge på topp innen sommeren.

Lenke til kommentar
Helt enig, spesielt siden en RBK-spiller dytter til en på LSK da corneren skulle tas første gang uten at dommeren blåser.

 

Noen som mener at straffen RBK fikk er mer kontroversiell enn Corneren, give me a break :|

 

Blir jo som situasjonen der Dorsin fikk kort, det første som skjedde i kampen var jo at en LSK-spiller stemplet Bakenga, fikk ingenting.

Lenke til kommentar
Det finnes ikke karma i fotball. Dommere skal komme nøytrale inn i kampen og dømme feilfri kamper. Dette er helt urealistisk, men det er sjokkerende å se feilene som gjøres i forhold til mer profesjonelle ligaer.

 

Jeg mener ikke at dommerne dømmer konsekvent mot RBK, men at det tydeligvis er "vår tur" til å få dommeravgjørelsene mot oss, og med tanke på hvordan det har vært opp gjennom årene så er ikke det helt urettferdig nøytralt sett.

Lenke til kommentar

Det fantastiske i denne kampen er jo at Rosenborg viser at de fortsatt kan å spille, midtbanen stemte godt denne kampen. Forsvaret var det litt slurv med til tider, men ble bedre etterhvert.

Prica viser seg på sin beste side, Henriksen med målgivende passninger og skuddmuligheter, Bakenga kunne lett ha satt et par mål.

Fredheim Holm fikk spille fra start og jeg synes han leverte ganske bra til å være lenge siden sist.

 

Uheldigvis så dømte dommer'n en del episoder som var feil, kortet til Prica f.eks..

Spesielt den siste hendelsen, der hvor KIPPE får ballen i låret og får corner?!?!? Helt feil, og uheldigvis for oss Rbk supportere, så ble det en målgivende dødball.

 

Anyway, neste kamp så er vi igang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...