anaconda Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Etter barbering hadde jeg på fuktighetskrem. Brukte da av en jeg kjøpte for ganske lenge siden, Zirh Defend. Etterpå ser jeg at det står på tuben EXP: 01/09. Den er sikkert ikke skadelig å bruke. Det lukter ikke noe galt av den. Så kan jeg forsette å bruke den eller bør den kastes? Lenke til kommentar
TheCrayfish Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hvis den ikke lukter rart eller ser noe annerledes ut er det sikkert greit å bruke den. Jeg ville ikke risikert det uansett, hadde bare kastet den. Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Tror ikke det har noen betydelse. Jeg spiste krydder idag som gikk ut på dato i juni 1982, og det smakte ikke noe rart. Var faktisk bedre enn dagens fiskekrydder. Men fuktighetskrem er jo et annet kapittel, men det er vel bare å bruke den Når jeg flyttet så fant jeg en tube håndsåpe som sannsynligvis er fra 70-tallet. Brukte den også til den var tom Endret 12. april 2011 av KattaErDau Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 trur ikke det er så farlig heller. sålenge den ikke begynner å mugne eller noe spiser/bruker selv også ting som har gått ut på dato Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det har gått tre dager siden du opprettet tråden. Har du merket noe mystisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå