Gå til innhold

Reklametråd stengt av moderator

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Tenkte jeg skulle dele med dere et kult spill jeg har funnet. *link fjernet av moderator*, og jeg må si at det er et av de bedre mafiaspillene jeg har spillt. Det er et spill av typen minmafia.no, men det som gjør *link fjernet av moderator* annerledes er at det er utrolig mange “ekstra funksjoner” som eierne har betalt for. Det er masse forskjellige land, med forskjellige oppdrags typer i hvert land. Du kan eie fengsel, blackjack, flyplass etc… det er grupperan, skytetrening, boksetrening osv… Noe som gjør at du sjelden bare sitter å vente på at du kan gjøre noe, fordi det er så utrolig mye du kan gjøre. I alt er det over 26 forskjellige ting du kan gjøre. I tillegg til det kommer også at du kan drive med familie, handle ting og ikke minst snakke i forumet eller på chatten!

Så alt i alt er det et virkelig fantastisk spill som jeg vil tipse dere alle om å sjekke ut. Spillet er fortsatt ganske nytt og det er forbedringer hele tiden. Samtidig som det er fullt mulig å klatre for oppover til å bli en av spillets aller beste spillere. Selv om det er noe som har et solid forsprang så skal det ikke mer enn en dag til før plutselig alt er endret på. Det er dette som gjør *link fjernet av moderator* så fantastisk spennende!

Til sist vil jeg bare si at jeg ville elske å få se en god diskusjon under om hva dere syntes om dette spillet. For det hadde vært spennende å høre andre sine tanker, og kanskje vi sammen kan få til noen endringer i spillet slik at vi alle sammen kan få enda større glede av det!

Her finner dere: *link fjernet av moderator*

Hvis dere poster *link fjernet av moderator* navnet deres under så kan jeg lage en liste over hva alle her inne på forumet heter, så kan vi kanskje lage en familie eller noe sånt!

Liste:

Takk for meg

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...