Hachon Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hacon, det er klart det er bedre. Derfor jeg ikke vil la guttungen kjøre uten dress, og det går greit med cordura til ham. Men jeg holder meg likevel til skinnet selv. Det er en grunn til at det brukes i roadracing. Hvor fort gikk det da du veltet? Veltet ikke, men skrapte ytterkurven av en sving i en tunnel rundt 30-40 km/t, men jeg fokuserte ikke så mye på farten i de øyeblikkene det skjedde. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hehe, skal tenke på det, vi har også en Yamaha ls2 ståendes, den er registrert. En skikkelig juvel. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Hachon, høres smått ubehagelig ut, ja... Tror ikke jeg heller ville sett på speedometeret da. Fiskebollebiff, LS2 er morsom! Problemet er at den egentlig var for sprek til å være pålitelig. Synkroniseringen av forgasserne er et h... på den. Og det er ganske mye annet som pleier å gå galt, men det er ofte fordi de er blitt totalt mishandlet. Det var jo det råeste man fikk av lettsykler på den tiden. Men jeg husker at kompisen min, som hadde en sånn, kjørte fra det aller meste! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Kjenner til det med forgassere ja;) Men morsom å kjøre er den, en skikkelig veps. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Ja, det er helt klart gjenkjennlige trekk fra annet og større av Yamaha totaktere. Jeg har to motorsykler, en moped og en påhengsmotor, alt er Yamaha totaktere. Det er noe spesielt ved dem... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå