Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Har vært i et forhold i ca 1år og trives med min kjæreste, hun er vel egentlig så perfekt som man kan få det, men kanskje det som er problemet. Jeg kan gjøre hva jeg vil og hun gjør alt for meg.

Med min ex-kjæreste var det helt motsatt, der måtte jeg jobbe for forholdet og vi har helt ulike i absolutt alt. Jeg føler inni meg at jeg savner min ex-kjæreste og føler jeg ikke har den "spesielle følelsen" for min nåværende kjæreste. Jeg kan være borte fra henne i 2 måneder uten at jeg går av skaftet, men med min ex så var 1 dag uten kontakt helt grusomt.

Så kommer spørsmålene:

Min ex-kjæreste har hele tiden gjort kontakt med meg med lange åpenrom, typ flere måneder. Det er over 1.5 år siden vi gjorde det slutt men hun sendte meg e-post hvor hun skrev sitt nye telefonnummer og at hun håper jeg hadde det fint for 3 dager siden. Så er åpentbart hun savner meg og kjenner jeg brenner etter å ringe henne og høre at hun har det bra. Men føler samtidig det er feil ovenfor min kjæreste å ta kontakt. Føler jeg er i en umulig situasjon. Jeg nekter å såre noen , jeg er ikke den typen, men samtidig føler jeg meg som en drittsekk for å ikke ta kontakt med min ex-kjæreste som åpenbart tenker på meg.

Min kjæreste nå skal kanskje vurdere å jobbe utenlandsk om kort tid da vi blir enda lengre fra hverandre, kjennner jeg nesten håper på at hun tenker at det er best å gjøre det slutt. Men hun er utrolig forelsket i meg, jeg bryr meg om henne og hun er en fantastisk jente som mange gutter vil ha, men jeg klarer ikke å gi slipp på min ex :(

Hva ville dere gjort ? Burde jeg ringe min ex og høre hvordan det går som en venn, eller blir det feil ? Føler det ville lettet meg veldig å høre stemmen hennes ............. :(

Huff vet ikke, min ex vil by på så mye problemer egentlig siden vi er så forskjellig og hun jeg er med nå er ingenting stress. Samme interessene og gjør alt jeg gjør ... men samtidig er ikke den "feelingen" helt på samme nivå som min ex.

Postet av anonym: 3e4f694aff6f22386f99227f918556e9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

her er det mye man kan snakke om, men jeg velger å starte med å kartlegge hvordan du føler. du sier du ikke har de samme "feelingen" som du hadde med eksen din. Kan du utdype litt mer om dette? Hvor lenge var du og eksen ilag? Noen ganger er det at slik at selv om man ikke funker ilag som et par så har man så mye historie ilag at savnet ikke egentlig handler om personen, men et tap av en relasjon. Dette er det kun du som kan vite. Og du må gå litt inn i deg selv og føle på om det er slik at du savner henne eller savner du det dere hadde og muligens ikke har nå? Det kan godt hende at ingen av dem er den du burde være ilag med.

Lenke til kommentar

Jeg syns du burde ta deg sammen å gjøre det slutt. Det er ufattelig feigt å gå rundt å håpe på at hun gjør det slutt, bare så ikke du må ta støyten. Det mest forferdelig jeg kunne tenke meg er om jeg hadde gjort det slutt med noen å plutselig visst at den personen jeg gjorde det slutt med ikke en gang følte noe når jeg gjor det. (det har skjedd med meg, og det var vondt. mildt sagt, for jeg hadde følelser for ham enda, men jeg skjønte jeg måtte gjøre det).

Så hvis du savner eksen din, så har du åpenbart ikke de følelsene du burde ha for den "nye" kjæresten din.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Herregud....

Jeg ville heller satt det som en positiv egenskap at dere to kommer så godt overens. Men for all del, fuck det opp med å gjøre det slutt å prøv deg på eksen din, som sikkert ikke kommer til å funke siden du selv sier dere er så forskjellig.

/facepalm

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...