Gå til innhold

Ghost Recon: Shadow Wars - idiotene velger våpen på egenhånd

Anbefalte innlegg

I et spill som Shadow Wars er taktikk alfa og omega, og så lenge folkene gjør det jeg sier de skal gjøre er det ikke noe problem. Problemet er når de begynner å tenke selv. I starten var det ikke noe problem, men etterhvert i Act 3 har de begynt å tenke selv. Noe som er greit nok, hadde de ikke vært idioter. Haze sto bak et gjerde og en drøss fiender stormet mot ham. Jeg valgte granater, siktet på fyren i midten - og Haze skjøt med sniper riflen? WTF? Det er ikke akkurat første gang noe sånt har skjedd. Hva er det egentlig som skjer, og kan jeg hindre det på noe vis? Shadow Wars er utrolig bra vanligvis, men når jeg ikke kan stole på mine egne folk blir det for dumt.

Btw er det noen som har spilt gjennom hele greia? Jeg har levlet Saffron, Haze, Richter og Banshee stort sett, så Banshee er rank 14 og Mint rank 7... Blir dette et problem senere? Jeg spiller på Veteran og har rensket flyplassen.

Edit: De velger ofte våpen på egenhånd om de tror det er bedre, og som regel bytter de tilbake om jeg velger et annet mål. Ikke bestandig, så husk å trippelsjekke om du er i tvil. Bortsett fra det er det bare å fyre løs. Eller stikke løs, om du leker med Banshee. :p Glimrende spill, svært anbefalt for strategifans og X-Com fans. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...