Gå til innhold

Tilbakemeldigner på Proxy side

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har startet en proxy side.

http://ultiproxy.com

Skal etterhvert lage noen CSS3 colums med info tekst nedover under søke baren.

CSS3:

Bakgrunnen er i CSS3 og med fallback for eldre browsere.

Søke baren er i CSS3 og med fallback.

Så for og få hel hets inntrykket husk og ha en oppdatert browser.

Hva syntes dere jeg burde endre eller legge til? Ønsker og ha det simpelt og litt liggnende himmel/sky tema.

Om noen har noen gode ideer til hvordan jeg kunne laget en tøff dynamisk bar med bokser eller noe som popper opp med info text i stedet for de css3 kolonene hadde jeg blitt glad ;-)

Endret av MikalD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Glimrende enkel design.

Jeg kom inn på denne http://www.mono-project.com/ siden i går men ikke i dag. Det skyldes vel en feil på serveren

Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/mono/public_html/includes/ObjectCache.php on line 409

og ikke at den er blokkert.

Det nyttet ihvertfall ikke med din proxy på den siden.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Enkel og fin.

Har problemer med ISP'en her, så jeg må stadig vekk bruke proxy for å få tilgang på sider som smashingmagazine.com, tryvann.no osv. Er lei proxytjenestene med et tonn av reklame. Ny favoritt her mon tro?

Men height:100% + padding-top:100px + padding-bottom:100px = Vertikal scroll. Fjern Height:100%, så skal det vel fikse seg raskt ;)

Lenke til kommentar

Takker for fine tilbakemeldinger. :thumbup:

Proxyen er på en dedikert server med veldig god linje så ingen ting og si på om mange bruker den :yes:

Men når jeg fjerner den så blir bakgrunnen repetert når man bruker stor oppløsning på skjerm.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Konge design, og i forhold til mange andre proxier der ute så har den også ganske grei speed! Trenger aldri proxy, men om jeg hadde gjort så hadde jeg kanskje brukt denne her ja :-)

Deilig uten masse reklame! Det du dog kanskje kunne hatt med hadde vært en 'about'-side som forteller litt om at du forblir anonym etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...