FBI21 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg har prøvd alt jeg har funnet. har kopiert 4 dll filer fil game dir, flyttet noen hl2-spill (alle spill som kjøres av hl2.exe) til en annen mappe, og installert alt av source SDK'er. Får ALLTID feilen som er i vedlegg. Har prøvd å ha med endrede ansikter, og uten. Same shit. Finnes det en fiks, eller må jeg spille det vanlig? Ikke noe galt i det, men har allerede runnet det en gang, og vil gjerne ha litt forandring. Hadde dette problemet før også. Jævla mod. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Fully installed Steam client. You can't start the mod without Steam running. Fully installed and unlocked HL2 / EP1 / EP2. Make sure, you have started those games in the past. Source SDK (SDK, Base, Base 2007) installed (you can get them in Steam | Tools). Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Fully installed Steam client. You can't start the mod without Steam running. Check. Fully installed and unlocked HL2 / EP1 / EP2. Make sure, you have started those games in the past. (må jeg ha startet opp ALLE spillene, eller bare HL2 i seg selv?) Source SDK (SDK, Base, Base 2007) installed (you can get them in Steam | Tools). (må jeg starte de en gang også?) Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 du må ha startet ny game på alle spillene =) Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Greit, men rart. Jeg skal bare spille EP0 (Hl2), og må allikevel starte opp de andre spillene.. Menmen, ingen stor jobb om det faktisk løser det. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Har startet alle spillene, spilt i noen sek, og lagret. Same shit. Gidder ikke mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå