Solosup Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Som overskriften sier, er det noen her smo kan hjelpe meg å sette opp min laptop som en trådløs ruter? Har kabel mellom pc og modem, men klarer ikke å sette det opp. På forhånd takk Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Nå husker ikke jeg hvordan man gjorde det helt, men du må iværtfall brigde ethernetpluggen (kablet nettverk) med det trådløse. Det kan du gjøre der du kan deaktivere og aktivere nettverkskort, bare marker de, høyreklikk, og opprett bro. Du kan jo også lese her: http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=use+laptop+as+router&ie=UTF-8&oe=UTF-8 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg må bare spørre: du mener router og ikke bare et trådløst aksesspunkt? Det er så mange som ikke har helt kontroll på hva router og modem egentlig er. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Dersom du har windows 7 er Connectify ganske genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå