Ideal Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 http://www.brightonbodycasting.com/design-a-vagina.php Øverste rekke, nummer tre fra venstre. Hva i all verden slags disgusting sykdom er det der? Masse slike erteformede dingser. Vorter? Herpes? WTF?! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Så det er dette du bedriver dagene dine med, se på bilder av forskjellige vaginaer On-Topix; Har ikke peiling er vel sikkert noen av de du allerede har nevnt som kan være årsaken. 3 Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Får ikke opp bildene i høy nok oppløsning så det er vanskelig å si. Det er en vanlig misoppfatning at det bildene viser er vaginaer, men for å være anatomisk korrekt de faktisk portioer. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Oi, her var det høy vagina-faktor. On-Topic: Har den nødvendigvis en sykdom da? Kan vel bare være sånn den ser ut. Var ikke akkurat balsam for øynene, men alle ser forskjellig ut. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 jasså ja, her va de en som fekk seg et avbrudd med kosekluten då han såg den nr 3 der tenker eg.. men ja OT: Det ser jo ut som en skabbete krabbe som er forvilla seg langt opp på fjellet og holder på og tørke ut.. Men det er påvist en del sykdommer der hevelser og missdannelser kan oppstå ikkje herpes men lignende utslett eller lignende. Husker ikkje navnet, men leste om den engang. Ytterst sjelden forsto eg det som, men var de første eg tenkte da eg såg bildet. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Så sant det ikke er avstøpninger fra det lokale pleiehjemmet, virker det som kunstneren ikke har peiling på støping og har blandet gipsen feil. Hvis ikke det er gipskuler får jeg aldri sove. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Synes det ser ut som piercing. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Mange piercinger da? Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) 3 stk, en øvers og en på hver side som går på skrå. Ser ut som en pinne som går igjennom med en kule på hver side. Noe lignende som dette http://robinofsweden.blogg.se/images/2009/pierce-20vagina20piercings_55326168.jpg bare at de på sidene er mer på skrå og den øverse er samme type som på sidene. Endret 11. april 2011 av FraXinuS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå