rolvs Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hei! Begynner etterhvert å få et ganske stort musikk-bibliotek i iTunes som jeg har organisert ganske bra. Dette vil jeg helst ikke miste, så jeg ønsker så klart å ha backup. Det består av en del mp3 filer på en annen partisjon og litt musikk kjøpt på iTunes. Jeg kjenner til funksjonen integrert i iTunes for å ta backup til cd/dvd. Tar denne funksjonen med alle filer som ligger på andre partisjonen også så lenge de ligger i biblioteket? Når jeg gjennoppretter fra disse cd/dvdene, legger da alle filer seg tilbake der de lå på partisjonen? Men backup til cd/dvd synes jeg er litt tungvint. Andre filer sikkerhetskopierer jeg med xxcopy til en nettverksdisk. Er det noen mulighet å automatisere backup av iTunes på samme måte til denne nettverksdisken? Jeg har også en iPad og en iPod touch. Ønsker også at innholdet på disse skal være med i sikkerhetskopien. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Er det bare musikken eller også databasefiler og lignende fra itunes du er interessert i? Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Er det bare musikken eller også databasefiler og lignende fra itunes du er interessert i? Tenker først og fremst på musikken, men ting fra iPaden og iPod touchen vil jeg også gjerne ha backup av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå