Jompio Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 I går var jeg ute, hadde det ganske fett. Danset og lo som jeg pleier. Men det jeg gjorde var at jeg lånte vekk penger til veninna til en venninne av meg. Hun veninna ser jo ganske bra ut, og jeg ser henne en gang i bland. Hun skal også være russ i år samtidig som meg, og jeg kommer sikkert til å se/treffe henne på forskjellige treff fremover. Så var jeg litt full, og jeg begynte å snakke med disse to. De var ikke edru helelr akkurat, men en annen venninne av meg som jeg går i klasse med kom bort etterpå og påsto at jeg sa følgende: "Du får tjue kroner av meg om du adder meg på facebook!" WTF, det er typisk meg å si på fylla, selvom jeg vanligvis drar damer ganske enkelt. Er løpet kjørt om jeg skal prøve meg på hun igjen nå eller hva? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Alle trenger kuk Så nei løpet er ikke kjørt 1 Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Haha. Skal jeg kontakte hu på facebook og spør etter pengene eller skal jeg bare glemme det? Er jo ikke store summen akkurat.. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Du spør i hvert fall ikke etter pengene. Dere er nå venner på facebook? Lånte hun pengene eller fikk hun dem? Endret 10. april 2011 av DBM Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Nei, vi er ikke venner på facebook. Hun "lånte" pengene vil jeg si. Jeg sa jo at jeg skulle ha de tilbake. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Virka kanskje litt desp, men med mindre hu ser på deg som retard tror jeg ikke det er noen stor fare. Bare å avføye det som fylleprat eller noe, legge henne til og late som ingenting! Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Løpet er absolutt ikke kjørt, såvidt begynt! Hvis hun adder deg, så kan du åpne samtalen med "Ah, der ble jeg 20 kroner fattigere" Ikke oppfør deg som en desperat mann, men ha allikevell en flørtende tone. Tenk at du bare snakker med hun for å finne ut hvem hun er og om hun passer dine verdier. Ha en holdning som viser at du er interessert, men at det ikke er verdens undergang hvis ikke hun er det! Lykke til, og la oss håpe at du blir 20 kroner fattigere! Fingers crossed. Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Løpet er absolutt ikke kjørt, såvidt begynt! Hvis hun adder deg, så kan du åpne samtalen med "Ah, der ble jeg 20 kroner fattigere" Ikke oppfør deg som en desperat mann, men ha allikevell en flørtende tone. Tenk at du bare snakker med hun for å finne ut hvem hun er og om hun passer dine verdier. Ha en holdning som viser at du er interessert, men at det ikke er verdens undergang hvis ikke hun er det! Lykke til, og la oss håpe at du blir 20 kroner fattigere! Fingers crossed. Hehe, takk for det. Jeg vet at jeg ikke bør oppføre meg desperat. Hun har fortsatt ikke addet meg enda da, det hadde jo vært det beste. Men den approachen der var jo latterlig! Haha, spurte faktisk venninna hennes som jeg kjenner litt fra før, hun svarte bare: "Haha, det e så bra! " Nja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå