Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Desperat Approach! Har jeg sjangs?


Anbefalte innlegg

I går var jeg ute, hadde det ganske fett. Danset og lo som jeg pleier.

 

Men det jeg gjorde var at jeg lånte vekk penger til veninna til en venninne av meg. Hun veninna ser jo ganske bra ut, og jeg ser henne en gang i bland. Hun skal også være russ i år samtidig som meg, og jeg kommer sikkert til å se/treffe henne på forskjellige treff fremover.

 

Så var jeg litt full, og jeg begynte å snakke med disse to. De var ikke edru helelr akkurat, men en annen venninne av meg som jeg går i klasse med kom bort etterpå og påsto at jeg sa følgende: "Du får tjue kroner av meg om du adder meg på facebook!" WTF, det er typisk meg å si på fylla, selvom jeg vanligvis drar damer ganske enkelt. Er løpet kjørt om jeg skal prøve meg på hun igjen nå eller hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Løpet er absolutt ikke kjørt, såvidt begynt! :)

Hvis hun adder deg, så kan du åpne samtalen med "Ah, der ble jeg 20 kroner fattigere"

Ikke oppfør deg som en desperat mann, men ha allikevell en flørtende tone. Tenk at du bare snakker med hun for å finne ut hvem hun er og om hun passer dine verdier. Ha en holdning som viser at du er interessert, men at det ikke er verdens undergang hvis ikke hun er det!

 

Lykke til, og la oss håpe at du blir 20 kroner fattigere! Fingers crossed.

Lenke til kommentar

Løpet er absolutt ikke kjørt, såvidt begynt! :)

Hvis hun adder deg, så kan du åpne samtalen med "Ah, der ble jeg 20 kroner fattigere"

Ikke oppfør deg som en desperat mann, men ha allikevell en flørtende tone. Tenk at du bare snakker med hun for å finne ut hvem hun er og om hun passer dine verdier. Ha en holdning som viser at du er interessert, men at det ikke er verdens undergang hvis ikke hun er det!

 

Lykke til, og la oss håpe at du blir 20 kroner fattigere! Fingers crossed.

Hehe, takk for det. Jeg vet at jeg ikke bør oppføre meg desperat. Hun har fortsatt ikke addet meg enda da, det hadde jo vært det beste. Men den approachen der var jo latterlig! Haha, spurte faktisk venninna hennes som jeg kjenner litt fra før, hun svarte bare: "Haha, det e så bra! :D" Nja..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...