Nors Elghund Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg har et gainward gf4 ti 4800 se, og lurer på hva som er best tilkobling av sjerm. Skal jeg bruke adapter på DVI utgangen eller direkte i vga? bildene er fra Hardware.no Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Det funker ikke hvis du har en vanlig CRT skjerm fordi DVI utgangen er digital tror jeg det er.... Det funker hvertfall ikke hos meg :wink: Lenke til kommentar
Nors Elghund Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 hvet det går fordi jeg har brukt to crt sjermer på en gang på et kort Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Okey, jeg prøvde akkurat men her funka det ikke :-? Lenke til kommentar
Nors Elghund Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 sikert en feil innstiling Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Man kan somregel bestemme hva slags signal den skal sende. Bare gå inn på skjerminnstillinger - avansert eller noe sånt. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 du kan med rett innstillinger og den overgangen fra dvi til vga kunne bruke 2 skjermer, for nvidia har jo twin wiev funksjon. Nei en vanlig kabel fra en crt skjerm kan ikke kobles i dvi porten uten en overgang. Og noen instillinger. mvh knutern_ Lenke til kommentar
Nors Elghund Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Er det noen som kan svare på spørsmålet mit? Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Bruk bare den vanlige analoge du.... Har egentlig ikke så mye og si hvilken man bruker.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå