VTW Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hei! Ble vist en side som het bluewaffle.com for noen dager siden etterfulgt av påstanden om at det var internets ekleste side. Desverre har jeg sett en verre side, jeg husker bare ikke hvor. Så bluewaffle ble stående som "ekleste side" ettersom jeg ikke kunne huske den andre. For å gjenopprette min ære prøver jeg derfor å finne den igjen, selv om jeg vet hele diskusjonen er idiotisk. Siden lignet på en wikipedia-side, og den startet med 3-4 bilder av søte ting (søt katt, søt hund e.l.) Men deretter var det en forferdelig lng liste av grusomme bilder. Det er den verste siden jeg noen gang har sett. Og jeg som egentlig har sett mye fælt på nett klarte faktisk ikke scrolle meg til bunnen av bildet. Noen som har blitt utsatt for samme horror-side og husker URLen? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 http://encyclopediadramatica.com/Main_Page Det var nok denne siden. Men akkurat hvor på siden vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Offended antar jeg, men ser ut til at bildene er fjerna. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 NObrain! NOBRAIN! IT HAS NO BRAIN! Også var det en side der de hadde tatt av deler av hodet på folk og la de på gaten der de blødde i hjel. Husker også en der en mann ble tent på og deretter kastet ut av vinduet, fikk se video dagen etterpå. Ekkelt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Offended antar jeg, men ser ut til at bildene er fjerna. Det er bare å sjekke revision history, så er alt der. Endret 10. april 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
opticus Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 dette ga meg så lite info at det eneste bilde jeg fant var noe fargerikt felleskap greier med hender i forskjellige farger. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg var inne på en side for mange år siden, da jeg fortsatt hadde 56k modem. Det er den sykeste siden jeg noensinne har sett. Det var filmer av at folk ble skjært av hodet med kniv mens de enda var fullt bevisste. Jeg tør ikke engang å google siden for å se om den fortsatt finnes Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Vedder på at det er rotten.com Har ikke sett den siden på omtrent 6 år men jeg er ganske sikker på at den enda er oppe. edit: Ja forresten, ikke gå innpå der inærheten av noen andre i hele verden. De vil tro at det er noe galt i skallen din. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Offended antar jeg, men ser ut til at bildene er fjerna. Det er bare å sjekke revision history, så er alt der. Jepp. Fant de uansett igjen med wayback-machine. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Vedder på at det er rotten.com Har ikke sett den siden på omtrent 6 år men jeg er ganske sikker på at den enda er oppe. edit: Ja forresten, ikke gå innpå der inærheten av noen andre i hele verden. De vil tro at det er noe galt i skallen din. Å gå inn på rotten.com går helt fint. det har sikkert forandret seg siden du var der, for nå er det bare lister med linker. ikke alle er ekle heller http://poetry.rotten.com/donutland/ Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Å, da så. I internettens gullalder var det masse lik og annen "morro". Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hva søren er galt med folk!! fulgte et par linker som var postet her :O Man kan virkelig finne ALT på intnett, og jeg trodde "two girls one cup" var det verste internettet kunne finne på... jeg trenger psykolog etter å ha sett noe av det som er linket til her... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hva søren er galt med folk!! fulgte et par linker som var postet her :O Man kan virkelig finne ALT på intnett, og jeg trodde "two girls one cup" var det verste internettet kunne finne på... jeg trenger psykolog etter å ha sett noe av det som er linket til her... Det er litt godt og Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) www.arbeiderpartiet.no Det er barn her og, vennligst ikke link til slikt grusomt materiale. Endret 20. april 2011 av Gabbe 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Igjen så blir det linket til syke videoer av folk som blir drept. På tide og legge ned hele diskusjon snart. fyfaen Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 I anledning påsken så sparer vi de lettpåvirkelige fra den slags. Husk: Direktelinker til slikt materiale er uansett i strid med retningslinjene. Ja, det er sensur. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg