Gå til innhold

[Løst] Prøver å finne igjen tidenes ekleste side

VTW

Anbefalte innlegg

Hei!

Ble vist en side som het bluewaffle.com for noen dager siden etterfulgt av påstanden om at det var internets ekleste side.

Desverre har jeg sett en verre side, jeg husker bare ikke hvor. Så bluewaffle ble stående som "ekleste side" ettersom jeg ikke kunne huske den andre. For å gjenopprette min ære prøver jeg derfor å finne den igjen, selv om jeg vet hele diskusjonen er idiotisk.

Siden lignet på en wikipedia-side, og den startet med 3-4 bilder av søte ting (søt katt, søt hund e.l.) Men deretter var det en forferdelig lng liste av grusomme bilder. Det er den verste siden jeg noen gang har sett. Og jeg som egentlig har sett mye fælt på nett klarte faktisk ikke scrolle meg til bunnen av bildet.

Noen som har blitt utsatt for samme horror-side og husker URLen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var inne på en side for mange år siden, da jeg fortsatt hadde 56k modem. Det er den sykeste siden jeg noensinne har sett.

Det var filmer av at folk ble skjært av hodet med kniv mens de enda var fullt bevisste.

Jeg tør ikke engang å google siden for å se om den fortsatt finnes confused.gif

Lenke til kommentar

Vedder på at det er rotten.com Har ikke sett den siden på omtrent 6 år men jeg er ganske sikker på at den enda er oppe.

edit: Ja forresten, ikke gå innpå der inærheten av noen andre i hele verden. De vil tro at det er noe galt i skallen din.

Å gå inn på rotten.com går helt fint. det har sikkert forandret seg siden du var der, for nå er det bare lister med linker. ikke alle er ekle heller http://poetry.rotten.com/donutland/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...