t0rg31r Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 hei jeg og noen kompiser har tenkt en tanke.. å varm opp en en-kroning til den gløder, og så lage kompis svimerke på skinka:P er dette trygt? kan det skje noe uventet, siden det høres veldig idiotisk ut kanskje? takker for alle svar mvh T, T og N Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hørest ut som et "idiotisk" påfunn som visse mennesker syns er gøy. Kjenner typen Pengen i seg selv er nok ganske så steril når den er rødglødende. Det viktige er å holde brannsåret rent i ettertid. Om det vil bli et arr i form av en enkrone vet jeg ikke. Kan nok fort bare bli et rundt arr. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg er ganske sikker på at det eneste du får er et rundt merke som ikke ligner en mynt i det hele tatt. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Du får ta å gløde en sånn pepperkakeform som er ut som en tiss, sånn som på jackass Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Lukter infeksjon lang vei. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Veit om noen som gjorde det med en femmer. Begge fikk ca 1cm dype søkk inn der hvor den hadde svidd, og huden var helt ødelagt der. Det er den fortsatt, nå 2 år etter påfunnet. Selv synes jeg deg høres idiotisk dumt ut. Du kan også risikere en kjip infeksjon, som begge de jeg kjenner fikk. Idioter som gjør dette, er kanskje ikke de som pleier sårene sine veldig bra? Lenke til kommentar
satchman Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Høres ut som en særs dårlig ide. Og som andre nevner så blir det neppe et kroneavtrykk; til det er 'høydeforskjellen' i graveringen på en mynt altfor små til at noen detaljer vil vise seg på hud. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Ønsker man noe sånt noe så er vel proffesjonell scarification veien å gå. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 hahahaha fantastisk påfunn, det går sikkert bra. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Spør heller i tatoverings og piercing tråden om noen der har noen råd om profesjonell hjelp Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Spør heller i tatoverings og piercing tråden om noen der har noen råd om profesjonell hjelp finnes det? :!: Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 http://poundedink.com/human-branding-body-modification/ Bare for å ta den øverste på googlesøket. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Her er forresten en av flere norske steder som driver med det: http://odinsmerke.no/index.php/branding Jeg har ikke noen kjenskap til hvor gode de er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå