Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mindre søvn

Anbefalte innlegg

Hei, har opprettet ett lignende innlegg tidligere. Prøver å gjøre det på nytt. Over til spørsmålet, er det noen som veit av kurer,kurs,medisiner, helbredelse som gjør att det går an å sove mindre enn det som er anbefalt (4-5 timer). Hvis ingen veit av noe, er det noen som har prøvd å sove kun 4-5 timer, å blitt vant til dette og hvert helt opplagt? Grunnen til att jeg lurer, er fordi jeg skal gå skole neste skoleår, å da blir jeg nødt til å sti opp rundt halv 6-6.

Endret av fantaorange50ore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TAKK Ollee48. Det jeg spør om har jeg skrevet tidligere, men kan skriv det igjen. Finnes det en kur, medisin, helbredelse, etc som gjør att jeg kan sove 4-5 timer å være uthvilt. Hvorfor jeg ikke kan legge med tidligere på kvelden, av den grunn att jeg ikke kommer hjem før klokken er 6-halv 7. Når jeg har kommet hjem, så må jeg spise middag, å da blir klokken 7 når jeg er ferdig. Etter det, så må jeg jobbe med skolefagene, øve til en prøve hvis jeg har det. Plutselig er klokken blitt 11 halv 12. Å da må jeg begynne å finne sengen.

Takk Kjetil, det er slik tips jeg vil ha! TUSEN TAKK!!! :-----D

Lenke til kommentar

Er det ikke også slik at noen trenger mer søvn enn andre, at noen rett og slett trenger de 8 timene for å holde seg oppegående, mens andre kanskje bare trenger 6 timer for å "lade batteriene". Det er jo heller ingen som vet sikkert hvorfor vi sover heller, bare en masse teorier.

Jeg er 19 år og sover veldig lite, blitt en vane, sover mer i helgene, liker det slik.

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...