shiff Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Heisann alle:) Jeg har veldig store problemer med og spille spill med pc'n min:S Når jeg skal prøve og spille FPS som f.eks CS:c eller DOD:C, og hvis jeg prøver og spille uberstrike på facebook. Det som skjer er at alt fungere helt fint di første 5 minuttene, ikke noe lag eller noe, og alt er perfekt. Helt til det har gått ca 5 min, så begynner alt og lagge noe ås sinnsykt! Det er en del som har prøvd og finne ut av probleme men ingen skjønner hva som kan være galt:S Jeg har prøvd og re-installere spillene, satt dataen tilbake til fabrikkstand, oppdatert alt osv, ikke noe ser ut til og virke:( Jeg har en stasjonær Acer aspire AX330 Windows 7 64-bit 4GB ram 1tb lagringsplas 9200 intergrated nvidia geforce! Håper en eller annen kan hjelp meg:) Lenke til kommentar
shiff Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Litt usikker, skal prøve og finne det ut Er litt grønn på dette her:P Lenke til kommentar
shiff Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Jeg finner ikke ut hvor temperaturen måleren er jeg:S Lenke til kommentar
shiff Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Temp1: 44 temp2: 47 Håper det en av di er riktig:) Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Start spill og se hvor mye temperaturen endrer seg. Lenke til kommentar
shiff Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 tester dod nå..system temp er på 55. Men Graphics er helt oppi 120:O Lenke til kommentar
shiff Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 tester dod nå..system temp er på 55. Men Graphics er helt oppi 120:O tester dod nå..system temp er på 55. Men Graphics er helt oppi 120:O tester dod nå..system temp er på 55. Men Graphics er helt oppi 120:O Lenke til kommentar
shiff Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 oi, ikke meninga og spamme:P Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Tipper vifta på grafikk-kortet ikke går rundt. Lenke til kommentar
shiff Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Hvordan får jeg den til og gå rundt da? :S Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hvordan får jeg den til og gå rundt da? :S Var det en bekreftelse på at vifta ikke går rundt? I såfall: forsøk luft på boks. Hvis støv ikke er årsak; noen grunn til at dette ikke skal gå på reklamasjon? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hvis det er en integrert grafikkløsning har den ikke noen vifte. Last ned GPU-Z og sjekk tempen i dét, eller like før ting begynner å skje. Lenke til kommentar
shiff Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Ikke noe grunn til at pc'n min ikke skal gå på reklamasjon nei, den er ikke 1 år gammel en gang :)Men da kaffer jeg meg luft på boks og sjkker det først pluss at jeg laster nå ned den GPU-Z tingen Lenke til kommentar
shiff Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 ALt begynner og hakke når gradene er oppi 125 ca.. Så da er det vel grafikk-kortet det er noe galt med eller? :S Lenke til kommentar
Khani Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Speedtemp er ikke alltid helt nøyaktig. Men det der nermer seg bristepungtet til gpu chipen så du kan klage på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå