En_annen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Jeg er 14 år og oppdaget jeg hadde en kul bakpå ryggen. Først trudde jeg det bare var en kvise, fordi jeg ofte bruker å få det, både her å der. Jeg klemte, men jeg fant fort ut at det ikke var en kvise. Det gjorde litt ondt å ta på før jeg begynte å klemme på den, etterpå, altså nå, gjør det enda ondere. Er det mulig dette er kreft? Den stikker utover, og er synelig (ihvertfall etter hva jeg kjenner med fingertuppene). Endret 10. april 2011 av En_annen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Høres ut som en stor kvise. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ja, stemmer for kvise her og, de kan bli temmelig store noen ganger. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Veldig sjelden at det er kreft, så det skal du ikke bekjymre deg så mye for, men det er greit å få det sjekket av lege om det ikke går bort etter noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå