Patrick123 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg har et problem med Daemon Tools Lite. Etter å ha lastet ned et program og kjørt det gjennom en virtuell driver så fungerer det helt fint. Problemet er at det kun fungere i 72 timer, etter den tid så får jeg en beskjed om at jeg må sette inn en lisensiert disk. Jeg har fått det til å fungere flere ganger når dette har skjedd, men husker aldri fra tid til annen hva jeg gjorde. Er det noen som har løsning på dette? Selv er jeg like datakyndig som en trent ape. En godt tent ape, men dog... Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg har lastet ned Deamontools flere ganger, men aldri fått en varsel etter 72 timer... Mulig du lastet ned en trial versjon. Prøv å last det fra en annen side, og inkluder "free" i søkeordet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Det rare er at det fungerer helt fint når jeg kjører andre programmer gjennom en virtuell driver. Det er kun det ene programmet som det er problemer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå